Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  آسوشیتد پرس، نیروی دریایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد در جریان یک رزمایش دریایی، یک قایق یدک کش ژاپنی کنترل خود را از دست داد و به یک ناوشکن آمریکایی در سواحل ژاپن برخورد کرد.

در بیانیه نیروی دریایی آمریکا در این باره آمده است در این حادثه، آسیب اندکی به ناوشکن «یو اس اس بنفولد» وارد شد و کناره ناو دچار خراشیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ناوشکن به موشک‌های هدایت شونده مجهز است.

بر اساس این بیانیه، هیچ یک از خدمه ناوشکن آمریکایی و یدک کش ژاپنی در این حادثه آسیب ندیدند. این یدک کش تجاری، در حال حرکت به سمت بندر «یوکاسوکا» بود. ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در این بندر مستقر است.

حادثه برخورد در خلیج «ساگامی» رخ داد. مقامات نیروی دریایی آمریکا در این باره اعلام کردند تحقیقات درباره این حادثه را انجام خواهند داد.

ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا طی سال کنونی دو حادثه مرگبار را در آب‌های آسیایی پشت سر گذاشت. طی این حوادث، کشتی‌های جنگی نیروی دریایی آمریکا با قایق‌های تجاری برخورد کردند. وخامت این حوادث به حدی بود که شماری از فرماندهان نیروی دریایی آمریکا از سمت خود برکنار شدند.

 

انتهای پیام/

برخورد ناو موشک انداز نیروی دریایی آمریکا با قایق ژاپنی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا

به‌دنبال فرو ریختن پلی در بندر بالتیمور آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری، تاکنون ۶ نفر مفقود اعلام شده و بیم کشته شدن آنها می‌رود.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، در پی برخورد یک کشتی باری به پلی در بندر بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا، این بندر که از شلوغ‌ترین بنادر شرق آمریکا محسوب می‌شود، تعطیل شد و تاکنون ۶ نفر مفقود اعلام شده‌اند.

براساس اعلام گارد ساحلی ایالت مریلند، تیم‌های امداد و نجات به‌رغم شرایط به شدت دشوار در اعماق آب‌هایی که لاشه پل در آن غرق شده است، در حال جستجو برای پیدا کردن مفقود شدگان هستند اما به نظر می‌رسد که تاکنون ۶ کارگر جان خود را از دست داده باشند.

این کشتی باری موسوم به «دالی» با پرچم سنگاپور که بندر بالتیمور را به مقصد سریلانکا ترک کرده بود، به تیرک نگهدارنده پل فولادی «فرانس اسکات‌کی» برخورد کرد و به فرو ریختن آنی بخشی از این این سازه ۲.۵۷ کیلومتری منجر شد.

به‌دنبال این حادثه که دیروز رخ داد، تعدادی از وسایل نقلیه به همراه سرنشینان‌شان به داخل آب سقوط کردند. تیم‌های امداد و نجات دو نفر را نجات دادند که یکی از آنها در بیمارستان به سر می‌برد. به گفته مقامات، این دو نفر به همراه ۶ کارگر مفقودشده، در حال ترمیم و آسفالت جاده پل فرانسیس اسکات بودند!

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در آمریکا
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • پل فرانسیس اسکات در آمریکا فروریخت
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان