Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@16:41:24 GMT

ایران مسئول حمله موشکی به ریاض نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۸۹۰۸

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از پایگاه تحقیقاتی اینترسپت مستقر در آمریکا، یک هیات تعیین شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل در دهم نوامبر یک نامه محرمانه به دیپلمات‌ها فرستاده و در آن تاکید کرده که هیچ سندی که ثابت کند، ادعا سعودی‌ها مبنی بر اینکه ایران مسئول حمله موشکی اخیر حوثی‌های یمن به ریاض پایتخت عربستان است، به دست نیاورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات عربستان و آمریکا پس از حمله اخیر حوثی‌های یمن به فرودگاه بین‌المللی ریاض، ایران را مسئول این حمله دانسته و ادعا کردند که موشک‌های شلیک شده ساخت ایران بوده است.

این در حالی است که اگرچه تهران حمایت خود از این گروه شیعه یمنی را پنهان نکرده، همواره شایعات و ادعاها مبنی بر ارسال سلاح به یمن را رد کرده است.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که امیر حاتمی، وزیر دفاع کشورمان در این زمینه گفته است: دشمن از هر فرصتی برای اتهام زنی علیه ایران استفاده می‌کند و قطعا ما این مساله را رد می‌کنیم. بنا نیست هر اتفاقی در منطقه رخ می‌دهد، ایران را متهم می‌کنند البته این موارد از دشمن بعید نیست.

همچنین سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به این ادعاها تاکید کرده است: ما امکان انتقال موشک به آنجا(یمن) را نداریم و موشک‌ها برای خودشان است.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تحلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مناطق تحت اشغال ایران و تاثیر موشک‌های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایرانی پرداخت و به پایگاه جاسوسی اشاره کرد که ایران هدف قرار داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه