Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:40:37 GMT

تساوی خانگی الهلال در مصاف با اوراوارد ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۰۲۸

تساوی خانگی الهلال در مصاف با اوراوارد ژاپن

بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های الهلال عربستان و اوراوارد ژاپن با تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الهلال عربستان که با غلبه بر پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده بود امشب (شنبه) در مصاف رفت این مرحله برابر اوراوارد ژاپن با تساوی یک - یک متوقف شد. ابتدا سیلوا، هافبک 25 ساله و برزیلی تیم اوراوارد ژاپن در دقیقه 7 دروازه الهلال را گشود اما الخریبین در دقیقه 37 زننده گل تساوی‌بخش تیم عربستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برگشت تیم‌های اوراوارد ژاپن و الهلال عربستان 4 آذر ماه سال جاری به میزبانی تیم ژاپنی برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان فصل 2018 - 2017 لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

انتهای پیام/

R7858/P1010113/S3,28/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!