Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت

طرفداری- دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ترکیب دو تیم


 

شرح گل ها

داسیلوا | (اوراوا ردز): ارسال بازیکنان اوراوار ردز با دفع ناقص مدافعین الهلال همراه شد که از دفع ناقص بازیکنان الهلال داسیلوا استفاده کرد و دروازه الهلال را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمر خربین | (الهلال عربستان): توپ ارسالی بازیکنان الهلال با ضربه سر محمد بریک همراه شد که این ضربه سر به سالم الدوسری رسید و ضربه ناقص الدوسری را خربین در میانه راه کنترل کرد و با یک چرخش زیبا دروازه اوراوا ردز را باز کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، همچنان در عرصه رسانه‌ای صحبت‌هایی درباره انتقال احتمالی لیونل مسی، مهاجم کنونی اینتر میامی آمریکا به الهلال عربستان در نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید:
دلیل غیبت لیونل مسی در بازی اینتر مشخص شد

بر اساس گزارش اسپورت عربستان؛ رسانه‌های آمریکایی می‌گویند که لیونل مسی از شرایط خود در باشگاه اینتر میامی راضی است اما احساس نمی‌کند این تیم با سطح فنی‌ای که دارد به او انگیزه کافی برای ارائه بازی مدنظرش را بدهد. موضوعی که باعث می‌شود دوباره درهای انتقال لیونل مسی به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان باز شود.

الهلال در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۳ تلاش کرد تا لیونل مسی را پس از جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد اما ستاره آرژانتینی با تمایل خانواده‌اش، لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی را انتخاب کرد. این در حالی بود که الزعیم (لقب الهلال) هفته‌های متمادی در تلاش بود تا لیونل مسی را از پاریس به ریاض بیاورد.

تیم فوتبال الهلال ریاض که تابستان گذشته نیمار برزیلی را جذب کرده بود هم‌اکنون با ۶۸ امتیاز صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان است و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224826 برچسب‌ها لیونل مسی

دیگر خبرها

  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • ۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره حاصل کار جوانان ایران در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • دستان مطمئن اوبلاک، کلید پیشروی اتلتیکومادرید
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد