Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در پلدختر، سرهنگ محمد محمودوند در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پلدختر اظهار داشت:هفته بسیج امسال از ۲۹ آبان ماه جاری آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
وی با بیان این که بسیج مظهر مردم سالاری دینی شعار محوری هفته بسیج امسال است افزود: بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: امسال هفته بسیج با چهار روی‌کرد محوری خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، فضای مجازی، رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های بسیج محله محور و اقتصاد مقاومتی آغاز می‌شود.  
محمد محمودوند گفت:مراسم‌های این هفته با شعار بسیج نماد مردم سالاری دینی در نخستین روز با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی آغاز و در این روز اقشار مختلف بسیج با امام جمعه شهر دیدار خواهند داشت.  
وی تصریح کرد: افتتاح ۲ ساختمان پایگاه مقاومت و ۲ ایستگاه مشاوره فضای مجازی و آغاز به کار تور‌های ایست بازرسی با رویکرد امنیتی و فرهنگی و اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس را از برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج برشمرد.
محمودوند گفت: بسیج محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی عنوان روز دوم این هفته است که در این روز تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام و در بهداری سپاه بیماران ویزیت رایگان می‌شوند و همچنین در این روز یادواره شهدای پایگاه شهید عباسی، سرکشی از خانواده شهدا و کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اظهارکرد: روز سوم هفته بسیج با عنوان اعتلای فرهنگی و اجتماعی، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهدای زن برگزار و افتتاحیه مسابقات فوتسال بسیج شهرستان برگزار می‌شود.
وی، صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و دعای کمیل را از برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج با عنوان اندیشه ورزی و تولید علم برشمرد.
محمودوند افزود: روز پنجم این هفته بسیج، مسجد محوری و ولایت‌مداری نام‌گذاری شده و فرمانده سپاه ناحیه سخنران قبل از خطبه‌ها خواهد بود و در این روز ایستگاه مشاوره اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی و ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه بر پا و اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه شرکت می‌کنند.
محمودوند به برنامه‌های ششمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، دولت مقاومت و استکبار ستیزی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: کارگاه مصون سازی فرهنگی و تهدید‌های فضای سایبری برپا و همایش امامان جمعه و جماعات شهرستان در مسجد امام حسین (ع) پلدختر برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: همچنین ساختمان پایگاه اداری شهید فلاح پور در این روز افتتاح و ۲۷۰ نفر از دانش آموزان خواهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.
محمودوند خاطر نشان کرد:در آخرین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی همایش شکوه مقاومت با حضور بیش از ۲ هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت المقدس، امام حسین (ع)، عاشورا، بسیج دانش آموزان و کوثر ویژه خواهران در محل مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر برگزار می‌شود.
محمودوند عنوان کرد: در این روز گشت‌های بسیج محله محور با هدف ارتقا سطح امنیت به ویژه افزایش احساس امنیت در مردم و با هماهنگی شورای تامین و نیروی انتظامی کشور و شهرستان اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/ز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی