Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: چهارمین محموله کمک‌های مردم هرمزگان به زلزله‌زدگان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از هلال احمر هرمزگان، علی اعمی بیان داشت: این محموله امدادی، امروز (۲۷ آبان ماه) با همکاری منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (شهدای خلیج‌فارس) و پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی به‌وسیله هواپیما به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعمی برنطین خاطرنشان کرد: محموله ارسالی روز جاری به میزان ۳۹ هزار و ۶۲۰ ثوپ انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه بود که با توجه به نیاز آسیب دیدگان منطقه از طریق هوایی ارسال شد.

وی تصریح کرد: قبل از این تمامی اقلام به آسیب دیدگان حادثه غرب کشور توسط  (۲۳ دستگاه کامیون و تریلر) در روزهای قبل به این مناطق ارسال‌شده بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارسال کمک‌های مردمی از این استان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه همچنان ادامه دارد، افزود: مردم نوعدوست و دریادل هرمزگان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های استان تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان اظهار کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان تا ۴ آذرماه برپا است و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده به شماره‌حساب ۹۹۹۹۹ واریز کنند.

اعمی برنطین همچنین درباره میزان مشارکت‌های مردمی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: تاکنون شاهد استقبال پرشوری از مردم متعهد هرمزگان برای ارائه کمک‌ به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله بوده‌ایم اما با توجه به اینکه تا دو یا سه ماه آینده همچنان نیاز به امدادرسانی به آسیب دیدگان این حادثه برای رسیدن آن‌ها به حداقل شرایط ثبات لازم است، لذا از مردم نوع‌دوست استان هرمزگان تقاضا می‌شود همچنان به کمک‌های نقدی خود به زلزله‌زدگان ادامه دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان غذا و دارو: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند  توزیع اولین محموله داروی وارفارین بیماران قلبی

دیگر خبرها

  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس