Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@23:34:46 GMT

تجمع مردم بافق در اعتراض به برخی ناهنجاری ها

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۵۴۰

‍‍‍‍‍‍

از تجمع اعتراض آمیز نمازگراران جمعه بافق تا نامه دختر 11 ساله میبدی به زلزله زدگان غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما

عناوین ویزه های خبری به شرح زیر است:

 اعتراض مردم بافق به برخی ناهنجاری ها در روز اربعین در برخی کمپهای کویرنوردی

برخورد با اشتغال اتباع خارجی یزد در شغل‌های غیرمجاز

اقدام غیرقانونی برخی کانال های تلگرامی در اعلام شماره حساب برای کمک به زلزله زدگان

فلج شدن صنف آلومینیوم‌کاران در اثر ادغام با اتحادیه آهنگران

ابراز همدردی دختر 11 ساله ساله میبدی با زلزله زدگان کرمانشاه

دانلود دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت، اظهار داشت: ساعت 11 شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه "کفترک" در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر 11 ساله به همراه مادر 40 ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن 26 ساله به همراه مادر 50 ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر 11 ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده 50 ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری 40 ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از 6 ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهیمن برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ضربت عنوان داشت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • بارش باران بهاری در بافق+فیلم و عکس
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • تجمع عنبرآبادی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • تجمع های حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی در استان سمنان+ فیلم