Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعتراض روی کین به زنگ خوردن تلفن یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی

روی کین (زاده ۱۰ اگوست ۱۹۷۱) فوتبالیست سابق ایرلندی است که بیشتر به خاطر بازی های درخشانش در منچستر یونایتد شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در جام های جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ به همراه تیم ایرلند حضور داشت. در اولین فصل حضور روی کین در منچستر به عنوان کاپیتان این تیم ، با مصدومیت شدیدی در ناحیه زانو مواجه شد و به مدت دو ماه از میادین دور بود. در حالی که همگان تصور می کردند که همین مصدومیت باعث افت روحی شدید وی شود و دیگر نتواند به ترکیب اصلی تیم باز گردد ولی اراده و پشتکار وی باعث شد که او خیلی زود به ترکیب اصلی تیم باز گردد.
روی کین رابطه خوبی با مطبوعات انگلیس ندارد زیرا او مطبوعات را متهم به حاشیه سازی و به هم ریختن تمرکز بازیکنان می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: برای امروز جو نسبتا پایداری در چهارمحال و بختیاری حاکم خواهد بود.
قطره افزود: از اواخر فردا تا روز چهار شنبه سطح استان در دامنه فعالیت سامانه فعال بارشی قرار خواهد گرفت که بارش‌های قابل ملاحظه باران، برف (در مناطق مرتفع و سردسیر) و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید یک آیت الله: از چشم ما آخوندها می‌بینند
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 4G بدانید (+عکس)
  • شوخی مورایس با نام خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی: بلیتی برای شادمهر نیست!
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس
  • اعتراض شجاعیان به فشار روانی نیمکت‌ها به داور
  • ورود سامانه بارشی
  • poco x5 pro 5g + قیمت،‌بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)
  • منظور یاغی استقلال کدام مربی پرسپولیسی بود؟