Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم جهان بخش عطایی امشب در نشست خبری هفته بسیج با تبریک آغاز هفته بسیج به مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان خلخال گفت: تجمع 5 آذر آیینه اقتدار بسیج در تقویم ملی است.

وی با اشاره به  اینکه امسال  بسیج با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی د رحرکت است گفت: امنیت پایدار از مهم ترین اهداف بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمن از تفکر بسیج در هراس است گفت:ولایت مداری ، روحیه انقلابی، انقلابی گری و رهروی از خط مشی ایثار و شهادت و شجاعت و شهامت از ویژگی های شاخص بسیج است.

سرهنگ عطایی گفت: بسیج با هدف تسهیل گری، اثری بخشی ، هدایت گری و مطالبه گری در حرکت است

 عطایی از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد وگفت: در روز همایش 5 آذر بیش از 5 هزار بسیجی خلخالی در تجمعی عظیم با ولایت و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

وی از برنامه های شاخص امسال هفته بسیج برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را یادآور و گفت: روز دوشنبه با حضور مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم این نمایشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

عطایی گفت: امسال پروژه های محرومیت زدایی در اولویت بوده افتتاح غسالخانه و خانه محروم در روستاهای سجهرود ، قره تکان و روستای کلار و خمس همزمان با سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه خلخال حضور حلقات صالحین به صورت دسته جمعی در قالب برنامه میقات صالحین را یادآور و گفت: اصحاب رسانه همچون گذشته درکنار برنامه های هفته بسیج به امر اطلاع رسانی مشغول خواهند بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید مجید فریدفر گرامی داشته شد. 
وی با اشاره به اینکه همچنین آیینی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد ادامه داد: به ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شد. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دوهزار عضو در استان با فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند. 
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • مبارزه با آفات کشاورزی با استفاده از پهپاد
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود