Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر مهران ورناصری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص بحران تنفسی همزمان با نخستین بارش پاییزی بیان داشت: در دانشگاه جندی شاپور از مدت‌ها قبل برای امور درمانی در زمان بروز این مشکلات تنفسی هماهنگی‌ها انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برگزاری یک سمینار و مانور آمادگی در برابر بحران تنفسی پس از اولین بارش‌های پاییزی در اهواز در سال گذشته تصریح کرد: تاکنون کلیه آموزش‌های لازم به کادر درمانی اعم از پزشکان عمومی و پرستاران در این زمینه ارائه شده و الگوریتم سیر درمانی برای بیماران این مشکلات تنفسی دچار می‌شوند، در تمامی بیمارستان‌ها نصب شده است.

ورناصری اظهار داشت: در حال حاضر هم در اورژانس‌ها و هم در کلیه بیمارستان‌های سطح شهر اهواز، آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات تنفسی وجود دارد و اطلاع رسانی‌های لازم نیز به شهروندان از طریق تبلیغات محیطی در سطح شهر، صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/گ

مراکز درمانی آماده مقابله با مشکلات تنفسی پس از اولین بارش پاییزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی

غلامعلی حیدری در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ با اشاره به فرارسیدن نوروز گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی امدادی استان آمادگی کافی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در استان را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید

ضرورت بررسی شاهراه‌های اصلی هدایت آب‌های سطحی

وی با اشاره به دو سفر استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری افزود: این استان هم‌اکنون با وحدت و همدلی در مسیر توسعه و بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

حیدری با اشاره به اختصاص اعتبار‌های مطلوب از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به دستگاه‌های اجرایی استان اضافه کرد: این استان در زمینه تخصیص اعتبار‌ها جزو استان‌های دارای رتبه مناسب قرار دارد و در این راستا تمامی مدیران موظفند نسبت به جذب سریع‌تر این اعتبارات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در سفر اخیر به تهران تخصیص و جذب اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و تعهد وزارتخانه‌ها نسبت به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش محسوس قیمت اقلام خوراکی طی بهمن امسال در استان اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در این ماه جزو استان‌های ارزان کشور بود.

حیدری افزود: راه‌اندازی بیشتر بازارچه‌های عرضه کالا با قیمت پایین در چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.
وی تاکید کرد: ستاد استان‌های زاگرس‌نشین ظرفیت مطلوبی است که باید از آن برای تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مناطق نفت‌خیز جنوب آماده مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از شرایط بد آب‌وهوایی
  • فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز
  • آماده باش شرکت آب منطقه ای لرستان برای مقابله با سیلاب
  • آماده‌باش مراکز درمانی لرستان در پی اعلام هشدارهای هواشناسی
  • آماده‌باش شرکت آب منطقه‌ای لرستان برای مقابله با سیلاب
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام
  • اعلام آماده باش به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان ایلام
  • تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در ایام تعطیلات
  • تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با سرقت در ایام تعطیلات
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی