Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@10:28:04 GMT

لیبرمن: کشورهای عربی با ما علیه ایران متحد شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۶۲۶

خرداد:وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه علیه کشورمان به وضوح از کشورهای عربی خواست تا با این رژیم علیه ایران متحد شوند.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه اورشلیم پست، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسراییل روز شنبه از کشورهای عربی خواست تا با تل آویو "برای مقابله بهتر با ایران" وارد صلح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهارات خود علیه ایران گفت: از کشورهای عربی می‌خواهم تا مثل انور سادات، رهبر پیشین مصر که با سفر به تل آویو اولین کشور عربی بود که با ما صلح کرد، با ما علیه ایران متحد شوند.لیبرمن گفت: اکنون خاورمیانه به چیزی که بیشتر از همه نیاز دارد یک اتحاد قوی علیه ایران است.به گزارش ایسنا، در ماه‌های اخیر ریاض روابط خود با تل آویو را در راستای آنچه کارشناسان همکاری برای تقابل با ایران می دانند، افزایش داده است. برچسب ها: لیبرمن ، ایران ، اسرائیل

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک هزار تن ماهی به کشورهای روسیه، عراق و آذربایجان

ایسنا/لرستان مدیرکل شیلات لرستان از صادرات بیش از یک هزار تن ماهی به کشورهای روسیه، عراق و آذربایجان خبر داد و گفت: لرستان می‌تواند بیش از ۱۵۰ هزار تن آبزی تولید کند.

کیارش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لرستان ظرفیت خیلی خوبی دارد و باید این ظرفیت را معرفی کرد تا شرایط برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی مهیا شود.

وی اضافه کرد: لرستان می‌تواند بیش از ۱۵۰ هزار تن آبزی تولید کند.

مدیرکل شیلات لرستان گفت: رودخانه‌ها، پایین دست سدها نظیر سیمره و مناطقی در شول‌آباد الیگودرز ظرفیت‌های خوبی برای پرورش آبزیان است و شول‌آباد ظرفیت ایجاد ۵۰ مجتمع آبزی‌پروری را دارد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۰ تن به روسیه، ۱۰۰ تن آذربایجان و ۷۰۰ تن ماهی گرمابی به کشور عراق صادرات داشته‌ایم.

وی بیان کرد: پرورش ماهی در قفس در سدهای بزرگ انجام می‌شود و آلودگی زیست محیطی ندارد.

مدیرکل شیلات لرستان تصریح کرد: تمام خروجی دفع ماهی اسیداوریک و کود سفید ازته است که در کشاورزی و رشد گیاهان و درختان نقش اساسی دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اذعان تل‌آویو به حمله موشکی علیه «ایلات» اشغالی
  • اهداف تل‌آویو از راه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • اهداف تل‌آویو ازراه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • صادرات بیش از یک هزار تن ماهی به کشورهای روسیه، عراق و آذربایجان
  • درخواست رژیم صهیونیستی برای امضای توافق تبادل اسرا با حماس
  • ایتالیا: اروپا به استراتژی روشن و متحد در برابر روسیه نیاز دارد
  • جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و کنار رفتن نقاب از افراط‌گرایی دینی غرب
  • عصبانیت رسانه صهیونیست از تلاش‌های ناکام تل‌آویو در آژانس علیه ایران
  • تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو در تل‌آویو، قدس و حیفا
  • ثبت شرکت در کشورهای عربی