Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی تقی کهوریان معاون امور عمرانی استاندار و جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در آیین اعزام این کاروان گفت: براساس تصمیمات شورای مدیریت بحران استان و با تاکیدات استاندار آذربایجان غربی، با بسیج تمامی امکانات دستگاههای اجرایی نزدیک به 50 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین عمرانی برای سرعت دهی به روند آواربرداری و آغاز عملیات بازسازی در مناطق حادثه دیده در زلزله کرمانشاه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پیش از این نیز سازمان ها و دستگاههای اجرایی  بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی استان ماشین آلات خود را برای مشارکت در عملیات امداد و نجات و آواربرداری به مناطق زلزله زده اعزام کرده اند، افزود: در این مرحله 30 دستگاه کمپرسی از سوی شهرداری های استان، 10 دستگاه لودر، 6 دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری از اداره کل مدیریت بحران، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین شرکت آب منطقه ای به همراه اکیپ های پشتیبانی و خدمات فنی و تعمیرات به بخش های گهوراه و نیونیچ در شهرستان دالاهو اعزام می شوند.
معاون امورعمرانی استانداربه مشارکت تمامی آحاد مردم در یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده در زلزله نیز اشاره کرد و گفت: در این حرکت عظیم مردمی که جلوه بسیار با شکوهی از همدردی و همیاری است مردم نوع دوست استان آذربایجان غربی همچون سایر نقاط کشور در کنار هموطنان خود در استان کرمانشاه بوده و به مسئولیت خود در این مقطع حساس عمل می کنند.
کهوریان همچنین به برنامه بازسازی 2000 منزل مسکونی در شهرستان دالاهو کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: براساس تکلیفی که از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده به استان شده است، بازسازی  2000 خانه روستایی و شهری در 143 روستای شهرستان دالاهو و شهرهای کرند غرب، گهوآره و ریجاب برعهده آذربایجان غربی است که در این زمینه نیز استاندارمحترم تکالیفی را به دستگاههای اجرایی سپرده و امیدواریم با تکمیل مراحل آواربرداری در روزهای آتی، سریعا شاهد شروع عملیات احداث و مرمت خانه های آسیب دیده و اتمام آنها در زمانبندی مقرر باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹ هزار راهدار و ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۹ هزار راهدار در یک هزار و ۵۳ پایگاه راهداری با هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ به ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده ها می پردازند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، غلام عباس بهرامی نیا افزود: طرح نوروزی سازمان راهداری از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در نوروز پیش رو، گفت: یکی از این اقدامات، طرح مشهودسازی راهداران است؛ به طوری که علاوه بر استقرار یک هزار و ۵۳ پایگاه ثابت و سیار، به دلیل پیش بینی حجم ترافیک بالای محورها در طول محورهای مواصلاتی به فاصله هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه راهداری دیگر آماده شده است.

این مقام مسوول سازمان راهداری به طرح ممیزی کریدورهای اصلی اشاره کرد که بر اساس آن، بازرسی از تابلوها، علائم، خط کشی خطوط، پاکسازی کنار نیوجرسی ها و غیره کریدورهای اصلی ده گانه که بیشتری میزان تردد از آنها انجام می شود، در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۸۵ درصد مشکلات کریدورهای اصلی برطرف شده و رفع باقی مانده مشکلات نیز در دستور کار است.

وجود ۸۷۵ نقطه حادثه خیز جاده ای در کشور

بهرامی نیا همچنین به آشکارسازی نقاط پرتصادف اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمارها، ۸۷۵ نقطه حادثه خیز جاده ای در کشور وجود دارد که با انجام عملیات آشکارسازی؛ یعنی نصب تابلو، علائم هشداردهنده و غیره آگاهی لازم به رانندگان داده شده است.

وی به بازدید از یک هزار و ۱۰۰ مجتمع خدمات رفاهی اشاره کرد که توسط عوامل سازمان راهداری مورد پایش قرار گرفت تا آمادگی لازم را برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز داشته باشند.

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و غذاهای فاسدشدنی در ایام نوروز برقرار بوده و صدور بارنامه برای آنها ممنوع است.

وی به صدور هشدارهای نارنجی و قرمز سازمان هواشناسی برای روزهای ۲۹ اسفند و یک فروردین ماه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود، تمهیدات لازم برای تامین تجهیزات لازم اندیشیده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • پیشرفت ۹۳ درصدی بازسازی مناطق زلزله زده خوی
  • آماده‌باش ۹ هزار راهدار و تجهیز ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای نوروز
  • حضور ۹ هزار راهدار و ۷۵۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات راهداری در طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شد
  • هزار دستگاه ماشین آلات راهداری ثبت سفارش شد
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • راهداری: وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد
  • بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی الگوی خوب مدیریتی است
  • پیشرفت بازسازی مناطق زلزله زده خوی به ۹۳ درصد رسید