Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@08:01:59 GMT

تساوي خانگي الهلال مقابل ژاپني ها درفينال آسيا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۷۰۱

بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های الهلال عربستان و اوراوارد ژاپن با تساوی پایان یافت.
به گزارش تابناك ورزشي ، تیم الهلال عربستان که با غلبه بر پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شده بود امشب (شنبه) در مصاف رفت ديدار نهايي برابر اوراوارد ژاپن با تساوی یک - یک متوقف شد. ابتدا سیلوا، هافبک 25 ساله و برزیلی تیم اوراوارد ژاپن در دقیقه 7 دروازه الهلال را گشود اما الخریبین در دقیقه 37 زننده گل تساوی‌بخش تیم عربستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی برگشت تیم‌های اوراوارد ژاپن و الهلال عربستان 4 آذر ماه سال جاری به میزبانی تیم ژاپنی برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان فصل 2018 - 2017 لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد

سرمربی یوونتوس به تساوی امروز تیمش مقابل جنوا در هفته بیست‌ونهم سری A ایتالیا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم سری A ایتالیا مقابل میهمان خود جنوا به تساوی بدون گل بسنده کردند و برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی بازماندند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: در نیمه اول بازیکنان ما به خاطر فشاری که روی‌شان برای کسب پیروزی بود، عصبی بودند. نیمه دوم اما بازی خوبی از خود ارائه دادیم. ما در مقطع دشواری از فصل هستیم اما عملکردمان به لحاظ دفاعی نسبت به بازی قبلی (تساوی 2-2 مقابل آتالانتا) بهتر بود.

وی افزود: برای قطعی کردن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید مسئولیت‌پذیر باشیم، چون برای تحقق این هدف‌مان به کسب 11 امتیاز دیگر نیاز داریم. ما باید سخت تلاش کنیم. تیم امروز عملکرد خوبی از خود ارائه داد. ما اجازه ندادیم جنوا هیچ شوتی در چارچوب دروازه ما بزند و باید جنبه مثبت این بازی را برای شروع مجدد بعد از پنجره بازی‌های ملی در نظر بگیریم.

سرمربی یوونتوس درباره احتمال تغییر سیستم بازی تیمش هم اظهار داشت: هر چیزی ممکن است اما ما باید به نتایج دلخواه‌مان برسیم. ما باید کسب سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کنیم اما با توجه به شرایط فعلی ممکن است یک سردرگمی در این زمینه به وجود بیاید.

حذف ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا چگونه به یوونتوس کمک کرد؟

آلگری در مواجهه با این پرسش که «آیا بهتر نیست که با سه مهاجم بازی کنید تا هواداران را هم راضی نگه دارید؟»، گفت: من یک مربی هستم نه یک سیاستمدار! ما مقطع سختی را پشت‌ سر می‌گذاریم و طبیعی است که در چنین شرایطی دچار سردرگمی شویم. من عملکرد امروز تیمم را دوست داشتم. قطعاً من هم اشتباهاتی دارم اما من برای یوونتوس کار می‌کنم و یک هدف دارم (کسب سهمیه لیگ قهرمانان) و تیم در این راه تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

مکس آلگری همچنین درباره مهاجم صربستانی‌اش که در وقت‌های تلف‌شده این بازی به خاطر اعتراض به کارت زردی که داور به او داد، بلافاصله کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد، خاطرنشان کرد: ولاهوویچ مرتکب اشتباه شد و باشگاه او را جریمه خواهد کرد.

یوونتوس با این تساوی 59 امتیازی شد و تغییری در جایگاه سومی‌‌شان حاصل نشد، این در حالی است که اینتر و میلان به ترتیب با 75 و 59 امتیاز و با یک بازی کمتر بالاتر از این تیم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم
  • آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی