Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@07:00:12 GMT

دستگیری جوان در حال دزدی و انکار جرم توسط وی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۷۰۸

دستگیری جوان در حال دزدی و انکار جرم توسط وی

سرهنگ محمد بوستانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت وسایل داخل خودرو، فردی را در انتهای خیابان طبرسی 13 به عنوان مظنون تحت نظر گرفت و وی را پس از بازکردن در یک دستگاه خودرو پراید و سرقت دستگاه پخش آن دستگیر کرد.
وی ادامه داد: متهم 31 ساله در اظهاراتی عجیب مدعی شد که از این مسیر عبور می کرده و چون در خودرو باز بوده به دلیل خستگی داخل آن نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهم در حالی که پخش خودرو را از جایش بیرون کشیده شده بود، منکر بیرون کشیدن آن بود و بیان کرد که به صورت تفننی مواد مخدر مصرف می کرده است.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی وقوع سرقت ساختمان نیمه کاره در شهرستان شاهرود ،  ماموران توانستند هویت سارق را شناسایی و وی را حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره دستگیر کنند

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر اموال سرقتی مربوط به تاسیسات و تجهیزات ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر پلیس مشخص شد متهم در مرخصی از زندان بوده و در طول این مدت اقدام به سرقت از ساختمان نیمه کاره کرده بود اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان
  • دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در رشت
  • دستگیری متهمان سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تربت حیدریه