Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@05:57:51 GMT

بازگشت زلاتان به میدان؛ همان همیشگی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۹۷۵۷

زلاتان، ستاره 36 ساله یونایتدها در بدو بازگشت به میادین در حال به ثمر رساندن گل فوق العاده ای بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر بازی برابر نیوکاسل زلاتان بعد از 216 روز دوباره در لیگ برتر برای یونایتدها به میدان رفت تا هواداران این تیم را به ادامه فصل امیدوار کند.

 

در همین دقایق کوتاه این ستاره سوئدی تلاش فراوانی برای گلزنی داشت که مهم ترین آن ضربه قیچی برگردان او بود که تخصص همیشگی زلاتان محسوب می شود که این بار به هدف ننشست اما بیانگر آمادگی این بازیکن بعد از مدت ها دوری از میادین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شب بازگشت زلاتان و پوگبا به میادین، شیاطین سرخ با 4 گل نیوکاسل را مغلوب کردند.

 

 

 

 

 

منچستر یونایتد زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو آچربی معتقد است که در جریان درگیری لفظی با ژوان ژسوس توهین نژادپرستانه به او نداشته اما با کنار گذاشتن از تیم ملی ایتالیا مشکلی ندارد.

این دو بازیکن در جریان تساوی 1-1 شب گذشته در سن سیرو با هم درگیر شدند و ژوان ژسوس به داور گفت که آچربی به او توهین نژادپرستانه داشته است.

او بعداً تایید کرد که آچربی عذرخواهی کرده و او آماده است تا این موضوع را پشت سر بگذارد، اما لوچانو اسپالتی به همین دلیل بازیکن اینتر را از بازی‌های دوستانه تیم ملی ایتالیا کنار گذاشت.

آچربی عصر امروز به ایستگاه قطار میلان بازگشت و با انبوهی از خبرنگاران که سوالات مختلفی را مطرح می‌کردند، مورد استقبال قرار گرفت.

آچربی در پاسخ به سوالی درباره وضعیتش گفت: "بچه‌ها، من چیزی نژادپرستانه نگفتم، این قطعی است. من با ژوان ژسوس صحبت نکرده‌ام. مطمئناً می‌توانم بگویم که هیچ توهین نژادپرستانه‌ای از دهانم خارج نشد."

پس چرا مدافع ناپولی گفت که عذرخواهی کرده‌اید؟ آچربی در این خصوص گفت: "من فکر می‌کنم او ممکن است اشتباه متوجه شده باشد. چرا باید عذرخواهی کنم؟ تنها چیزی که می‌دانم این است که هیچ عبارت نژادپرستانه‌ای نگفتم. من 20 سال است که فوتبال بازی می‌کنم و می‌دانم چه می‌گویم. خیلی چیزها در زمین اتفاق می‌افتد، طبیعی است اما وقتی داور سوت می‌زند، شما با حریف دست می‌دهید و همه چیز به حالت قبل برمی‌گردد. امیدوارم نبرد علیه نژادپرستی در تمام نقاط جهان ادامه یابد."

اسپالتی به شما چه گفت؟ آچربی در پاسخ به این سوال هم گفت: "این بین ما می‌ماند. من از بازگشت ناراحتم، اما این تصمیم درستی بود."

دیگر خبرها

  • دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم
  • قرارداد توسعه میادین نفتی سالانه ۱۵ میلیارد دلار عواید خواهد داشت
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی
  • ۱۲.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در میادین مشترک نفتی
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • دورنمای مناقشه میدان گازی آرش/ غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل/ بلیت نیمه نهایی با دبل ستاره پرتغالی رزرو شد + فیلم