Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - تصادف یک دستگاه پراید و پژو شنبه شب در بابل هفت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این حادثه در جاده قدیم بابل به آمل رخ داد که طی آن چهار مرد و سه زن دچار آسیب دیدگی شدند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل به خبرنگار ایرنا گفت : پس از دریافت این گزارش تکنسین های پایگاه امین آباد و یک پایگاه از آمل به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد محمدپور افزود : یکی از آسیب دیدگان این حادثه دختربچه 2 ساله است که همراه بقیه مصدومان بعد از اقدامات پزشکی اولیه، ا به بیمارستان شهید بهشتی بابل و 17 شهریور آمل انتقال یافتند.
جاده قدیم بابل به آمل جزو جاده های مسیر منتهی به بخش بندپی غربی، لاله آباد و آمل است که به دلیل کم عرض بودن و نبود گاردیل و نیوجرسی ، یکی از جاده های پرخطر شهرستان به شمار می رود.
طرح های نیمه تمام در جهت تعریض جاده و نبود علائم هشداردهنده و روشنایی مناسب یکی از دلایل مهم در مسیر جاده قدیم بابل به آمل است که بارها مورد انتقاد اهالی منطقه قرار گرفته است.
شهرستان 530 هزار نفری بابل پرجمعیت ترین شهرستان مازندران است که دارای 6 بخش و هفت شهر است.
خبرنگار : زینب حبیب پور گودرزی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7328/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن

ایسنا/خراسان رضوی مسئول اورژانس ۱۱۵ سبزوار گفت: وقوع حادثه زنجیره‌ای یک دستگاه مینی بوس با چند دستگاه خودرو سواری در محور سبزوار- بردسکن ۲۰ نفر از سرنشینان را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

عباسعلی کافی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در ۳۰ کیلومتری محور سبزوار- بردسکن رخ داد که با اعلام گزارش به واحد کنترل و هدایت عملیات بحران‌ عوامل اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به صحنه تصادف اعزام شدند.

وی تصریح کرد:  طبق گزارشات اولیه از مجموع حادثه دیدگان این تصادف زنجیره ای ۱۳ مصدوم با توجه به آسیب‌های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان امداد منتقل و ۷ نفر نیز به صورت سرپایی درمان در محل شدند.

 کافی گفت: حال دو نفر از مصدومان این حادثه که مادر و فرزند خردسال هستند وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک کشته در تصادف یک دستگاه اتوبوس با پراید 
  • تصادف در اتوبان زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • مصدوم شدن ۷ نفر در پی تصادف ۲ پراید در تیران
  • تصادف در اتوبان  زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت 
  • تصادف اتوبوس با پراید در قزوین یک‌فوتی و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن
  • انحراف به چپ پراید علت تصادف زنجیره‌ای مسیر سبزوار - بردسکن بود
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف در جاده آبادان