Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: گروه های مهندسی نیروی زمینی سپاه برای امداد رسانی به زلزله زدگان از مناطق شمال غرب اعزام شده اند و در منطقه مستقر هستند.به گزارش بلاغ، سردار پاکپور مطرح کرد: سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره آخرین اقدامات انجام شده نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: روزانه هزاران پرس غذا برای زلزله زدگان تهیه و بین عزیزان حادثه دیده توزیع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روستاها از نظر غذا  مشکلی وجود ندارد. دولت، هلال احمر و ستاد بحران و سپاه همه در حال تلاش هستند تا کمک قابل تحسین مردم را به دست زلزله زدگان منطقه غرب کشور برسانند. 

وی درباره ساز و کار توزیع چادر ها افزود: براساس تعداد خانوار روستاها آمار گرفته و برهمین اساس چادرها تا روستاهای دورافتاده توزیع می شود. 

سردار پاکپور درباره ساز و کار امداد رسانی بیمارستان های صحرایی گفت : در حوزه امداد پزشکی 6 بیمارستان صحرایی از سوی نیروی زمینی سپاه ایجاد شده است که هدف از آن کمک رسانی و خدمت رسانی هرچه بیشتر به حادثه دیدگان زلزله اخیر است. این بیمارستان در درمان مجروحان و مصدومان نقش مهمی را ایفا کرده است. 

وی با اشاره به تجربیات انبوه بهداری نیروی زمینی سپاه در حوزه مدیریت بحران ادامه داد: کادرهای بیمارستانی ما بسیار با تجربه هستند و در مناطق مختلف استان کرمانشاه در حال امداد رسانی هستند. فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره ساز و کار آوار برداری مناطق زلزله زده گفت : باید صورت برداری ها برای شروع  آوار برداری انجام شود و نیز دفن احشام اصولی انجام شود. 

وی تاکید کرد : ما گروه های مهندسی خود را برای تسریع پروسه آوار برداری از شمال غرب به منطقه اعزام کردیم و بیش از 1000 دستگاه تجهیزات مهندسی در منطقه برای آوار برداری و عملیات مهندسی مستقر هستند. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان ابعاد سرعت عمل یگان های سپاه در امداد رسانی ضربتی به زلزله زدگان گفت : گروه های مهندسی نیروی زمینی سپاه پس از وقوع زلزله غرب کشور به سرعت وارد عمل شدند و مسیرها را باز کردند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: بنا به درخواست وزارت کشور و تدابیر و اوامر ابلاغی از سوی سلسله‌مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش، از همان ساعات اولیه سیل، انواع بالگردها، خودروهای سنگین، ادوات مهندسی، پشتیبانی رزمی به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده‌ استان‌های درگیر سیلاب در منطقه‌ جنوب شرق کشور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه