Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - صوت کامل گفتگوی تلفنی سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان امداد رسانی به مناطق زلزله زده در پاسخ به حواشی اخیر برخی کانال‌های معاند و ادعا‌ی دروغین در مورد صحت مکالمه سردار جعفری با یکی از مسئولین سپاه منتشر شد.

Your browser doesn't support video. Please upgrade your browser to see the example.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Video/Audio Link

6161

دانلود کلید واژه‌ها : سپاه پاسداران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: عملیات ترور مروان عیسی ۲ هفته پیش در اردوگاه نصیرات در مرکز غزه انجام شده است.

وی همچنین با طرح این ادعا که عملیات ترور مروان عیسی با هماهنگی شاباک انجام شده است، مدعی شد: عیسی نفر شماره سه شاخه نظامی حماس و یکی از طراحان حمله هفتم اکتبر بود و به همراه غازی طماعه مسئول تسلیحات رزمی حماس ترور شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین، ادعا کرد: به چندین سایت حزب الله لبنان حمله کردیم و به تحمیل هزینه سنگین به آنها ادامه خواهیم داد.

هاگاری همچنین درباره جنایت کشتار غیرنظامیان در بیمارستان شفا نیز، مدعی شد: تروریست‌هایی را که از داخل بیمارستان شفا به سوی نیروهای ما شلیک کردند، نابود کردیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند