Web Analytics Made Easy - Statcounter

نکته مهم در مورد بخش نوتیفیکیشن، این است که دو بخش Today Summary و Tomorrow Summary به صورت ثابت در بالای این قسمت قرار گرفته‌‌اند. شما نمی‌توانید دو ویجت یاد شده را حذف کرده و یا ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید.به گزارش بلاغ، آی تی رسان:Add-Widgets-to-Notification-Center-in-iOS-8بخش مرکز اعلانات (Notification Center) به شما اجازه می‌دهد تا ویجت‌های مختلفی را در این بخش قرار داده و بتوانید با سوایپ کردن، راحت‌تر با اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از آنها استفاده می‌کنید، کار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از ویجت‌ها شامل اطلاعات مهم‌تری نسبت به سایر ویجت‌ها هستند. برای مثال، احتمالا شما به قرار ملاقات‌های خود در اپلیکیشن Fantastical اهمیت بیشتری نسبت به برنامه زمانبندی برنامه‌های تلویزیونی می‌دهید. البته شاید برای برخی افراد این مورد بالعکس باشد! البته ما نمی‌خواهیم در این مقاله از اهمیت اپلیکیشن‌ها سخن بگوییم! بحث مورد نظر ما در این مقاله، امکان سفارشی سازی ترتیب قرار گیری اعلانات در نوار نوتیفیکیشن است. بدین طریق، اطلاعات و اعلانات اپلیکیشن‌هایی که اهمیت بیشتری برای‌تان دارند، نسبت به اعلانات سایر اپلیکیشن‌ها بالاتر قرار می‌گیرند. در ادامه می‌خواهیم روش انجام اینکار را به شما آموزش دهیم.

نکته مهم در مورد بخش نوتیفیکیشن، این است که دو بخش Today Summary و Tomorrow Summary به صورت ثابت در بالای این قسمت قرار گرفته‌‌اند. شما نمی‌توانید دو ویجت یاد شده را حذف کرده و یا ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید.

خب، به آموزش برگردیم. برای تنظیم ترتیب قرار گیری ویجت‌ها در آیفون و آیپد مراحل زیر را انجام دهید:

۱- بخش مرکز اعلانات را با سواپ کردن از بالای صفحه آیفون و یا آیپد خود به پایین بکشید.

۲- بر روی سربرگ Today که در بالای این بخش وجود دارد، تپ نمایید.

۳- به سمت پایین اسکرول کرده و سپس در بخش بالایی بر روی Edit تپ کنید.

۴- بر روی آیکون انتقال که با چند خط موازی افقی در کنار هر ویجت مشخص است، تپ کرده و انگشت خود را نگه دارید و سپس آن ویجت را می‌توانید به سمت بالا یا پایین کشیده و در مکان دلخواه قرار دهید.

۵- زمانی که مکان دلخواه را برای ویجت مورد نظر تعیین کردید، انگشت خود را از روی صفحه دستگاه بردارید.

کار تمام شد، به همین راحتی!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اپل این چالش را قبول کرده و اکنون مشغول حل کردن آن است.

گزارش هایی از شبکه های اجتماعی در چند هفته اخیر به این چالش اشاره کرده اند و برخی کاربران معتقدند این امر به قابلیت Gaze Awareness این شرکت مربوط است.

هرچند اپل تایید نکرده دلیل واقعی این امر چیست اما کاربران سعی دارند به عنوان یک راه حل احتمالی قابلیت Gaze Awareness را غیرفعال کنند. این قابلیت را می توان از طریق تنظیمات اپلیکیشن تغییر داد.

حل این مشکل در فهرست اولویت های اپل قرار دارد زیرا آلارم قابلیتی کلیدی در هر موبایل برای زمانبندی کاربر است.

کد خبر 6093952

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!