Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@19:08:42 GMT

نمایشگاه عفاف و حجاب در پلدشت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۰۳۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مقصود داوری با اشاره به 29 آبان و آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» از 29 آبان ماه تا 5 آذرماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج مجموعه‌ای است که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده ‌به ‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اولین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» نامگذاری شده که در این روز برنامه هایی نظیر زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری نشست های فصلی روشنگری، نمایشگاه عفاف و حجاب و دیدار با خانواده شهداء پیش بینی شده است.

وی دومین روز از هفته بسیج را با عنوان «بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی» خواند و گفت: در این رابطه نیز مرمت مدارس محروم، آموزش بدو ورود، برگزار مسابقات والیبال، جشنواره خلاقیت ابتکار، برگزاری مسابقات احکام و جلسه سبک زندگی در این روز انجام می شود.

داوری «بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی» را عنوان سومین روز از هفته بسیج نام برد و تصریح کرد: در این روز رژه خودرویی، ویژه برنامه هفته بسیج، نمایشگاه صنایع دستی، یادواره شهدای دانش آموزی و دوی رهروان انجام می گیرد.

به گفته وی چهارمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، اندیشه ورزی و تولیدعلم» نامگذاری شده است و برنامه هایی نظیر غبارروبی مزارشهداء، پیاده روی کارکنان، دیدار از خانواده شهداء، برگزاری یادواره شهداء، برگزاری حلقات صالحین، سبک زندگی اسلامی، نشست روشنگری و آشناسازی جامع فرهنگیان با سند تحول اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: پنجمین روز از هفته بسیج به نام «بسیج، مسجد محوری و ولایت مداری» نامگذاری شده و برنامه هایی نظیر برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته بسیج، حضور بسیجیان در نمازجمعه، جشنواره بازی های بومی و محلی، دیدار از خانواده شهداء، شرکت حلقات در نماز جمعه، نشست بصیرتی و تجلیل از فرهنگیان فعال برگزار می شود.

وی ششمین روز از هفته بسیج را با عنوان «بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیزی» خواند و گفت: برگزاری تربیت و آموزش حافظان قرآن کریم، آموزش فقه بازار، کارگاه آثار و برکات ازدواج، جذب بسیج عادی، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری حلقات با موضوع استکبار ستیزی و اجرای مسابقه در فضای مجازی، روشنگری در قالب شبکه های اجتماعی، همایش علل و عوامل روی آوردن جوامع غربی به حجاب و حلقه های صالحین برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: هفتمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و انقلاب گری» نامگذاری شده که در این روز برنامه هایی نظیر تجمع بزرگ بسیجیان و برگزاری نمایشگاه هنری انجام می گیرد.

داوری گفت: بی شک با حضور و اجرای پرشور برنامه های هفته بسیج مشت محکمی بر دهان دشمنان و سرویس های جاسوسی می زنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود