Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم نقل از خبرنگار خود اعلام کرد، ارتش سوریه و هم پیمانانش در داخل شهر البوکمال پیشروی چشمگیری داشتند و بر بیشتر مناطق شهر مسلط شده اند و در حال حاضر مشغول پاکسازی این شهر از عناصر باقی مانده گروه وهابی داعش هستند.

به گزارش العالم، ارتش سوریه و هم پیمانانش از ابتدای عملیات بازپس گیری شهر البوکمال تا کنون، کنترل حدود پانصد کیلومتر مربع از شهر را به دست گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

پاکسازی بوکمال از عناصر باقی مانده تروریست‌های داعش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود یک میلیون آواره روهینگیا از سال 2017 پس از سرکوب دولت میانمار در بنگلادش زندگی می‌کنند. با این حال صدها هزار نفر دیگر در میانمار باقی مانده‌ و از سوی سازمان ملل متحد به عنوان بی‌تابعیت معرفی شده‌اند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
بر اساس گزارش‌های منتشر شده روهینگیاهای باقیمانده در میانمار همچنان با تبعیض شدید بر اساس قومیت خود روبه‌رو هستند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
در بسیاری از موارد غیرنظامیان روهینگیا حتی به عنوان اهدافی برای عملیات نظامی در بحبوحه جنگ داخلی این کشور تلقی می‌شوند.
 
در 25 اوت ارتش نجات روهینگیا مسئولیت حملات به چند پاسگاه‌ امنیتی در شمال ایالت راخین را بر عهده گرفت که منجر به کشته شدن 12 پرسنل امنیتی شد.
 

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت