Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-18@10:27:44 GMT

گرشاسبی جایگزین طاهری در پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۰۴۵۶

گرشاسبی جایگزین طاهری در پرسپولیس شد



با پذیرش استعفای طاهری ،گرشاسبی به جای او سرپرستی باشگاه پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش عصرایران ، وزارت ورزش با گذشت نزدیک به دوهفته از اعلام استعفای مدیرعامل پرسپولیس با ان موافقت کرد.

طاهری که از مدیران بازنشسته به حساب می آید برای ادامه فعالیت در پست مدیریت پرسپولیس نیاز به تایید دولتی داشت اما قبل از اربعین از پست خود استعفا کرد و وزارت ورزش علی رغم اینکه مدعی بود از این استعفا ناراضی است اما در نهایت و پس از گذشت دو هفته با آن موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پذیرش استعفای طاهری ،گرشاسبی به جای او سرپرستی باشگاه پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت.

در مورد دلیل استعفای طاهری شایعات زیادی شنیده می شود اما از قرار معلوم مهمترین مساله به اسپانسر باشگاه مربوط می شود. طاهری در ابتدای فصل با انتشار مدارکی ثابت کرد که اسپانسر باشگاه به قول خود وفا نکرده و این اسپانسر را کنار گذاشت و با اسپانسری جدید قرارداد امضا کرد.

اما این طور که شنیده می شود اسپانسر گذشته با استفاده از ارتباطات زمینه بازگشت خود را فراهم کرده بود و همین عدم اختیار عمل مدیرعامل پرسپولیس را مجبور به استعفا کرد.

حالا با استعفای طاهری به نظر می رسد که پرسپولیس با دو مشکل مواجه باشد یکی بازگشت اسپانسر گذشته و دومی اسپانسری که حالا با پرسپولیس قرارداد دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج که از روز ۱۵ فروردین آغاز شد، سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. در حالیکه تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که مهمترین آنها کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک بود، روز چهارشنبه و در آخرین روز ثبت نام ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند تا تعداد کاندیدا‌های ثبت نامی فدراسسون شطرنج به ۱۵ نفر برسد. 

مهمترین اتفاق روز آخر عدم ثبت نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون بود. پریدر که در روز آخر برای حضور در انتخابات استعفای خود را اعلام کرده بود، پس از دیدار با وزیر ورزش و مذاکره با وی از تصمیم خود منصرف شد و استعفای خود را پس گرفت تا در انتخابات حضور نداشته باشد. با منتفی شدن حضور پریدر ۱۲ کاندیدای دیگر به فدراسیون مراجعه کرده و برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. 

بدین ترتیب با وجود حمایت جامعه شطرنج از وی، شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، در انتخابات شطرنج حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • واگذاری پرسپولیس به 4 بانک، استقلال به یک هلدینگ