Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اهل توسکانیِ افعی ها اعلام کرد دوست دارد روزی هدایت آتزوری را بر عهده بگیرد اما فعلا تمرکزش روی اینتر است؛ از نظر او، نیمکت تیم ملی جای بهترین گزینه هاست و حالا بهترین گزینه، کارلو آنچلوتی است.

طرفداری- اینتر امشب در دومین بازی پیاپی پس از میزبانی از تورینو، این بار از تیم آتالانتا پذیرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپالتی به خوبی از توانایی های تیم گاسپرینی آگاه است. در ضمن او احتمال پذیرش هدایت تیم ملی را رد کرد و به همه گفت روی کارلو آنچلوتی تمرکز کنند.

به نقل از Football-Italia، اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آتالانتا، گفت:

بازیکنان اغلب در رختکن از اهمیت بازی در جوزپه مه آتزا صحبت می کنند چون ما محبت طرفداران را حس می کنیم و سعی می کنیم آن ها را سرگرم کنیم. در شهر مدرنی مثل میلان، خیلی خوب است که شما از همان راه و روش قدیمی، تجربه حضور در استادیوم را به دست می آورید.

مکس الگری اعلام کرده به دلیل عدم تمرکز بازیکنان ملی پوش، در بازی امروز عصر مقابل سمپدوریا به بوفون و بارتزالی، استراحت می دهد. اسپالتی در این مورد گفت:

ایتالیایی هایی که از تیم ملی آمده اند؛ همه ناامید بودند اما ما برای بهانه ها نمی توانیم فرش قرمز پهن کنیم و به استقبالشان برویم؛ فرصتی نداریم و کسی حتی یک روز نمی تواند، بیکار بماند. مهم است که با هر بازی طبق همان راه و روش سایر بازی ها برخورد کنیم؛ بنابراین بیایید به جای بهانه آوردن، از این ناامیدیِ ایجاد شده از بازی های ملی، برای انگیزه و شور بیشتر استفاده کنیم.

نرسیدن به جام جهانی؟

این اتفاق برای اولین بار از سال 1958 پیش می آید پس وارد عصر جدیدی شده ایم و برای آنچه در پیش است؛ آماده نیستیم. باید دست از مخفی کاری و وانمود کردن برداریم. همه گناه ها گردن ونتوراست؟ باید همه، مسئولیت پذیرتر باشیم و فوتبال ایتالیا را بهتر کنیم.

من در تیم ملی؟

ممنونم که این اندازه لطف دارید و به من فکر می کنید؛ اما کار خودم را دارم. واقعیت این است که خیلی دوست دارم یک روز در نهایت در تیم ملی کارم کنم؛ اما قطعا زمانش حالا نیست چون اکنون می خواهم در اینتر عملکرد خوبی داشته باشم. اگر از من بپرسید که چه کسی برای هدایت تیم ملی مناسب است؛ به شما می گویم کارلو آنچلوتی؛ چون در آنجا باید بهترین انتخاب را داشته باشید و او مطمئنا بهترین انتخاب است!

مصدومیت ایکاردی؟

تورم [زانویش] از بین رفته است و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

بازی با آتالانتا؟

برای اینتر، آنها اصلا حریف راحتی نیستند؛ به خوبی از خطرهایی که این تیم برای ما دارد، آگاه هستیم چون واقعیت این است که آن ها واقعا تیم خطرناکی هستند. باید بلافاصله روی جنبه های فیزیکی بازی، تمرکز کنیم چون آتالانتا کار را به مصاف های تن به تن و دوئل های فردی می کشاند پس باید راهی پیدا کنیم که از این طریق برای خودمان فضایی دست و پا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود