Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-04-23@20:31:43 GMT

آلیس دختری واقعی در سرزمین عجایب + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۰۹۲۷

آلیس دختری واقعی در سرزمین عجایب + عکس

آلیس دختری واقعی در سرزمین عجایب + عکس

 

معرفی دختری که واقعاً آلیس در سرزمین عجایب است!! گاهی اوقات بیماری های نادر و عجیب وارد فازی می شوند که از حالت یکی بیماری ساده خارج شده و تبدیل به مشکلی افسانه ای می شود.

دانشمندان به بیماری هایی کشف کرده اند که تنها می توان در افسانه ها یا کارتون های کودکان آن را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگر کارتون های کودکان را مشاهده کرده باشید با شخصیت آلیس در سرزمین عجایب آشنا هستید. این شخصیت دارای حالتی بود که می توانست وارد دنیای خاصی شود که در این فضا همه چیز بزرگ و کوچک می شدند.

 

شاید میان کودکان باشند آن هایی که دوست دارند جای آلیس باشند وارد این سرزمین شوند اما باید بدانید این حالت به عنوان یک بیماری خطرناک و عجیب شناخته می شود.

 

به گزارش ایران ناز “ابیگل موس” خانمی است که از بیماری عجیب “آلیس در سرزمین عجایب” رنج می برد که باعث شده است هر وسیله ای در کنار او بزرگ و کوچک شود.

 

این بیماری بر روی حس بینایی و همچنین قوه تخیل انسان تاثیر بسیاری می گذراد و تقریبا بخش اعظمی از آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

این خانم 24 ساله زمانی متوجه این حالت شد که قسمتی از سریال آلیس را مشاهده کرد و با دیدن حرکات و دنیای عجیب آن شباهت های بسیاری با دنیای خودش دید. او سپس به پزشک مراجعه کرد و با بیماری نادر خود بیشتر آشنا شد.

 

 

به گفته ابیگل دنیایی او روزانه صدها بار کوچک و بزرگ می شود.خانم”موس” می گوید: “برخی مواقع زمانی که در حال استراحت هستم حس می کنم دست و پایم در حال بزرگ شدن است و انگار تمام بدن من بلند و بزرگ می شود.

 

این باعث می شود تا تمام ذهن من پیچیده شده و سردردهای شدیدی به من دست دهد” این بیماری درمان خاصی ندارد و بیشتر باید با روانشناسی آن را درمان کرد.

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟

اخباری مبنی بر بیماری ترانه علیدوستی در روز‌های گذشته منتشر شده که موجب نگرانی جامعه سینمایی و مخاطبان شده است.  بطور معمول در این مواقع واکنش‌های احساسی و معمولا تلخی منتشر می‌شود که عمده آنها هم تحت تاثیر فضای مجازی و تحلیل‌ها و تفاسیر منابع نامعتبری است که اطلاع‌رسانی دقیق در دستور کار آنها نیست.

از همین رو خبرنگار سینما اعتماد پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی و نوع بیماری این بازیگر شد. ترانه علیدوستی حدود ۶ ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو‌ها است.

این وضعیت زمانی ایجاد می‌شود که «سیستم ایمنی» واکنش بیش از حدی به برخی دارو‌ها نشان می‌دهد. در نتیجه این امر باعث ایجاد علائم متعددی مانند تب، ناهنجاری‌های خونی و التهاب اعضاء در سراسر بدن می‌شود.

خوشبختانه ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندرم را کنترل کند و به شرایط نرمال نزدیک شود و این درمان‌ها به صورت دوره‌ای و برای رسیدن به سلامتی کامل ادامه دارد.

ضمن اینکه حضور چند روزه این بازیگر در بیمارستان کسری تهران که موجب نگرانی‌ها هم شده بود، در ادامه همین مراقبت‌ها بوده که البته به دلیل کاهش اکسیژن خون چند روزی به طول انجامیده و ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

منبع: سینما اعتماد

tags # ترانه علیدوستی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب
  • کشف عجیب دانشمندان درباره انرژی تاریک