Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه تساوی پیکان و صنعت نفت فرصت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شهر قدس دیدار دیگری برگزار شد که چشم بالانشینان جدول رده بندی به این دیدار بود؛در این مسابقه که به میزبانی پیکان برگزار گردید، صنعت نفت آبادان میهمان بود. در این دیدار شاگردان جلالی در دقیقه ۲ از حریف آبادانی ها پیش افتادند اما در دقیقه ۳۲ مسعود ابراهیم زاده کار را برای صنعت نفت مساوی کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد و ترمز پیکان پس از هفت بازی توسط شاگردان فراز کمالوند کشیده شود و فرصت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان با ۱۲ بازی و ۲۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این نتیجه بیش از هرچیز برای پرسپولیس و پارس جنوبی جم خوشحال کننده بود.

این تساوی می تواند فرصت خوبی برای شاگردان برانکو باشد که با برد مقابل پدیده به رده دوم جدول صعود کنند و حتی در صورت شکست شاگردان تارتار، برانکو و شاگردانش با یک بازی کم تر نیز به صدر جدول صعود نمایند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور