Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی سپاه پاسدارن تاکید کرد: آمریکا به فروپاشی اجتماعی رسیده است و خودشان هم این موضوع را می دانند و از این رو برای اینکه بتوانند این موضوع را به حاشیه ببرند با کمک مزدوران داخلی خود می خواهند ما را شکست خورده نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار نقدی شنبه شب در مراسم یادواره شهید زین الدین و سرداران و 6 هزار شهید استان قم با اشاره به جایگاه شهدا گفت: همه عظمت و امنیت امروز کشور ما مدیون شهداست که جان خود را در دست گرفته و در دفاع از نظام اسلامی به پا خواستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام شهدا به قدری بالاست که حتی انبیا الهی هم به آن غبطه می خورند و طبق روایتی از امام رضا(ع) نخستین کسی که وارد بهشت می شود، شهید است.

 

*گسترش روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه

معاون فرهنگی سپاه پاسدارن با اشاره به روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه گفت: زمانی که جامعه چنین جایگاه و سطحی داشته باشد، قطعا شکست نخواهد خورد و امام راحل فرمودند که ملتی که شهادت را سعادت می داند پیروز است.

سردار نقدی گفت: استکبار با وجود این همه سلاح و بمب اما نمی تواند در برابر ملت شهید پرور ایران مقابله کند و باید بداند که ملت ایران شهادت را سعادت دانسته و تسلیم نخواهد شد.

وی گفت: امروز به برکت نظام اسلامی ایران منطق شهادت و بسیج در دنیا نشر یافته است و استکبار و آمریکا در تمام دنیا شکست خورده است.

 

*آمریکا در شرایط ضعف قرار دارد

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن شکست خورده است گفت: آنها امروز می کوشند تا به هر روشی شده خود را پیروز نشان دهند و آمریکایی ها امروز به قدری تضعیف شده اند که از هر تفکری در هر جای دنیا برای ضربه زدن به نظام اسلامی حمایت می کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسدارن آمریکا را فاقد یک تفکر عنوان کرد و گفت: آنها با وجود اینکه از هر تفکری که علیه جمهوری اسلامی باشد، دفاع می کنند پس نشان می دهد که دارای تفکر و منطق نیستند.

 

*شایعه پراکنی برای تخریب نظام اسلامی

وی به شایعه پراکنی های دشمنان اشاره کرد و گفت: آنها با این شایعات نظام اسلامی را متهم می کنند و زمانی که ما با فساد مبارزه می کنیم به معنی زنده بودن و پویایی نظام است.

سردار نقدی افزود: دشمن از پیشرفت نظام ناراحت و نگران است و از این رو با شایعه پراکنی عنوان می کند که کل نظام را فساد گرفته در صورتی که آنها از موضوع دیگری ناراحت هستند و چون شکست خورده اند این حرف ها را می زنند.

 

*فروپاشی اجتماعی در آمریکا

معاون فرهنگی سپاه پاسدارن تاکید کرد: آمریکا به فروپاشی اجتماعی رسیده است و خودشان هم این موضوع را می دانند و از این رو برای اینکه بتوانند این موضوع را به حاشیه ببرند با کمک مزدوران داخلی خود می خواهند ما را شکست خورده نشان دهند.

وی عنوان داشت: امروز ابرقدرتی آمریکا دیگر تمام شده و زمانی آمریکا ابرقدرت در دنیا بود اما امروزه این موضوع به پایان رسیده و هیمنه آمریکا از بین رفته است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است

در پلاکاردی که او در دست دارد این جمله نوشته شده است: «ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است».

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است