Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@23:51:59 GMT

استرس زیاد موجب اختلال خواب می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۴۷۴

استرس زیاد موجب اختلال خواب می شود

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بنیاد ملی خواب امریکا عنوان می کند استرس تاثیر زیادی بر بدن می گذارد که برخی به شرح زیر است:
- ذهن همچنان بعد از گذاشتن سر بر روی بالش با آن استرس درگیر است.
- ماهیچه ها دچار تنش و درد هستند.
- قلب درگیر استرس است.

- اگر بیخوابی مزمن باشد، ممکن است موجب افزایش احتمال ابتلا به سردردهای ناشی از استرس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محققان توصیه می کنند نوشیدن یک چای آرامش بخش، حمام اب داغ یا انجام ورزش های تنفسی یا یوگا می تواند به بهبود کیفیت خواب بعد از استرس کمک کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 

سرهنگ محسن امیری در خصوص اختلال در راهیابی تماس‌های ۱۱۰ به سامانه‌های هلال احمر و اورژانس گفت: برابر پیگیری‌های انجام شده از طریق شرکت مخابرات استان کرمان، مشخص شده اختلال در راهیابی تماس‌های ۱۱۰ به سمت دیگر واحد‌های امدادی مربوط به برخی از انواع گوشی‌های وارداتی مانند Xiaomi و Nokia و چند مدل دیگر بوده که به صورت پیش فرض تماس‌های شهروندان با ۱۱۰ را به سمت ۱۱۲ و ۱۱۵ راهیابی می‌کنند.

وی افزود:  بدین منظور شهروندانی که نیاز به فوریت‌های پلیسی از طریق تماس با این گوشی‌های خاص را دارند می‌توانند از ۳ طریق از این اختلال در راهیابی جلوگیری کنند که روش اول گرفتن کد بین المللی ایران (۹۸) بعد از شماره اضطراری به شکل ۱۱۰۹۸ یا ۱۱۲۹۸ یا ۱۱۵۹۸ می‌باشد.

رئیس اداره ارتباطات زیرساخت معاونت فاوا پلیس استان کرمان ادامه داد: روش بعدی گذاشتن علامت مثبت + بعد از شماره اضطراری به شکل +۱۱۰ یا +۱۱۲ یا+۱۱۵ و روش سوم هم تکرار عدد آخر شماره اضطراری به شکل ۱۱۰۰ یا ۱۱۲۲ یا ۱۱۵۵ می‌باشد تا تماس شهروندان با هر واحد امدادرسان مورد نظر، به همان واحد متصل و پاسخگویی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • بی‌استرس‌ترین مربی ایران با پاچه‌های بالا! (عکس)
  • شما هم در تعطیلات خواب بی‌نظمی دارید؟ | خواب زیاد این بلاها را سر ما می‌آورد
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • مطهری: همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی در مازندران