Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد این تیم به طور کامل آماده دیدار مقابل ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر است.

علی بهارمست در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره شرایط تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از بازی فردا مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بعد از بازی با پارس جنوبی و در وقفه‌ دو هفته‌ای که در مسابقات ایجاد شد،‌ با تدابیر کادرفنی، تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر بچه‌ها برای بازی با ذوب‌آهن آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ذوب‌آهن کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است. این تیم از نظر سخت‌افزاری هم شرایط مطلوبی دارد، اما ما هم با تمریناتی که در این مدت پشت سر گذاشته‌ایم آمادگی لازم را برای این مسابقه داریم. امیدوارم در این دیدار با یک بازی خوب و حمایت هواداران‌مان سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرپرست تیم سپیدرود در ادامه با درخواست از هواداران تیمش برای حضور در دیدار مقابل ذوب‌آهن، گفت: امیدوارم هواداران‌مان همانطور که در دیدار مقابل پدیده از ما حمایت کردند،‌ در این مسابقه هم به ورزشگاه بیایند تا امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم.

بهارمست در مورد مشکلات ورزشگاه تازه بازسازی شده سردار جنگل رشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اقداماتی در این استادیوم انجام شده،‌ شرایط آن خیلی بهتر از قبل است و تنها نکته‌ای که هواداران‌مان را دچار دردسر می‌کند،‌ فاصله زیاد ورزشگاه از شهر و جاده منتهی به آن است که بازسازی این مسیر هنوز به طور کامل به پایان نرسیده است. این موضوع از لحاظ ایمنی کار را برای طرفداران‌مان سخت کرده و امیدوارم این مشکل هم حل شود. در بازی با پدیده هم بسیاری از تماشاگران به دلیل همین مشکل مجبور شدند پیاده به ورزشگاه بیایند که من از همین جا دست آنها را می‌بوسم و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف صنعت نفت می‌رود که تاکنون در نیمی از تقابل‌ها درآبادان پیروز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تاکنون در تاریخ لیگ برتر ۲۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۷ دیدار با پیروزی پرسپولیس و تنها سه دیدار با پیروزی صنعت نفت به پایان رسیده است، ضمن اینکه پنج دیدار نیز با نتیجه تساوی همراه بوده است.

همچنین در ۲۵ جدال دو تیم ۵۰ گل به ثمر رسیده است که ۳۴ گل سهم پرسپولیس و ۱۶ گل سهم صنعت نفت بوده است.

پرسپولیس در حالی در آبادان مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد که در ۱۲ جدال قبلی آمار نسبتاً خوبی دارد. سرخپوشان نیمی از دیدارهای خود در آبادان مقابل صنعت نفت را برده‌اند و تنها سه بار در این شهر مغلوب صنعت نفت شده‌اند.

تقابل نیم فصل نخست پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید، همچنین آخرین بازی دو تیم در آبادان با پیروزی دو بر یک پرسپولیس همراه بود.

آمار و ارقام رویارویی‌های صنعت نفت و پرسپولیس

کد خبر 745583

دیگر خبرها

  • سردار آزمون به میلان رسید
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال