Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا امروز شنبه در مراسمی که بیست و پنجمین سالگرد پیروزی همسرش «بیل کلینتون» را در سال 1992 در کسب آرای الکترال جشن می گرفت، از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعلام کرد: می خواهم باز هم حرفی بزنم. ظاهرا رقیب انتخاباتی سابق من از اظهارات من انتقاد کرده است. واقعا وقتی او به طور مداوم توییت می کند و به بازی گلف می پردازد، چگونه فرصت دارد کارهایش را انجام دهد؟ من که درک نمی کنم.

وی این اظهارات را تنها چند ساعت پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ در حساب توییتر خود باز هم به انتقاد از نامزد حزب دموکرات پرداخت و کلینتون را بدترین و بزرگترین بازنده تاریخ خواند. ترامپ نوشت: او (کلینتون) نمی تواند رقابت ها را رها کند که البته برای حزب جمهوری خواه مطلوب است. هیلاری! زندگی خودت را بکن و سه سال بعد بار دیگر شانس خود را امتحان کن.

کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا توانسته بود در کسب آرای مردمی پیروز شود و فقط در آرای الکترال مغلوب ترامپ گردید، بارها مشروعیت این انتخابات را به چالش کشیده بود.

رئیس جمهور آمریکا هم که تاکنون بارها از هیلاری کلینتون انتقاد کرده است، پیشتر اعلام کرد از پیروزی خود در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری اطمینان دارد و امیدوار است کلینتون هم بار دیگر در انتخابات سال 2020 شرکت کند که هر دو بتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند.

هیلاری کلینتون عواملی از جمله عملکرد جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی و دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در شکست خود دخیل می داند. این در حالیست که ترامپ بارها دخالت روسیه را در انتخابات آمریکا رد کرده است. کلینتون به تازگی با انتشار کتابی با نام «چه اتفاقی افتاد؟» به شرح وقایع انتخابات سال 2016 و حواشی آن پرداخته که این مسئله هم انتقاد ترامپ را به دنبال داشته است.


انتهای پیام/

انتقاد دوباره کلینتون از توییت کردن‌های ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

«جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی رسما به عنوان نامزد‌های حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه در جریان گفتگو با حامیانش در ایالت اوهایو مجددا به ادعای خود مبنی بر «تقلب در انتخابات ۲۰۲۰» اشاره کرد و گفت: «اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پیروز نشوم، به معنای پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

ترامپ در ادامه سخنرانی‌اش افزود: «اگر ما در انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم انتخابات دیگری در این کشور داشته باشیم.»

ترامپ سخنان خود را در شهر دیتون با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شورش کنگره ایالات متحده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در زندان به سر می‌برند؛ طرفدارانی که در راستای ادعای ترامپ، به دنبال جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ بودند و این رئیس‌جمهور سابق آمریکا آنها را «میهن‌پرست و گروگان» می‌خواند.

نظرسنجی جدید وبگاه یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از «جو بایدن» پیشی گرفته است. این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ جمهوری‌خواه با ۴۰ درصد از بایدن دموکرات با ۳۸ درصد پیشی گرفته است و این بیانگر آن است که این ۲ نامزد انتخابات آمریکا که از طرف حزب‌های متبوع خودشان نامزد انتخابات پنجم نوامبر شدند، رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت.

دونالد ترامپ در میانه بخشی از سخنان خود درباره وضع تعرفه بر خودرو‌های وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا تاکید کرد: «اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد.»

«جیمز سینگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر «حمام خون»، ابتدا «افراط‌گرایی» این رئیس‌جمهور سابق و سپس «عطش او برای انتقام و خشونت سیاسی» را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • فیلم| ترامپ هشدار داد: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • گمانه‌‏زنی درباره انتخابات ریاست‏‌جمهوری آمریکا