Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@10:14:56 GMT

در ژاپن فوتبال واقعی خود را به الهلال نشان می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۷۰۴

خرداد:سرمربی اوراوا ردز از تساوی ارزشمندی که تیمش در عربستان به دست آورده خوشحال است.
به گزارش خرداد، ایسنا و به نقل از الریاض، اوراوا ردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا توانست در عربستان تساوی ارزشمندی را به دست آورد و الهلال را با تساوی یک بر یک متوقف کند تا شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکافومی هوری سرمربی اوراوا ردز بعد از بازی گفت: ما یک تیم هماهنگ هستیم. وقتی یکی از بازیکنان ما بد بازی می کند دیگر بازیکنان جبران می کنند و این یک فوتبال واقعی است.او ادامه داد: تساوی ارزشمندی را به دست آوردیم. من از کسب این نتیجه راضی هستم. تساوی یک بر یک در خانه الهلال برای ما یک نتیجه بسیار خوب است. در دیدار برگشت فوتبال واقعی خود را به حریف نشان خواهیم داد.دیدار برگشت دو تیم شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. برچسب ها: اوراوا ، سرمربی اوراوا ، الهلال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد

محمد محبی یکی از ستاره‌های لیگ برتری بود که در سالی که گذشت تصمیم به حضور در فوتبال روسیه گرفت. او به صورت قرضی در استقلال حاضر بود و باشگاه سانتاکلارای پرتغال با باشگاه روسیه‌ای روستُف به توافق رسید تا محبی تصمیم به حضور در فوتبال روسیه بگیرد.

او در ۳۴ بازی برای استقلال ۱۰ گل به ثمر رساند و تصمیم گرفت راه بازیکنانی، چون سردار آزمون، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی و علیرضا حقیقی را طی کند و راهی فوتبال روسیه شود. او کیلیان ام‌باپه را الگویش می‌داند. برخلاف ستاره فرانسوی، محمد محبی در خط میانی بازی می‌کند و رویایش بازی در جام جهانی است.

محمد محبی توانست در دیدار با ژاپن در جام ملت‌ها ستاره تیم ملی شود. او اولین گل تاریخ ایران برابر ژاپن در جام ملت‌ها را به ثمر رساند و دروازه سامورایی‌ها را باز کرد.

محبی بعد از بازی با ژاپن چه گفت؟

فقط روی بازی ژاپن و عملکردمان تمرکز داشتیم. ما با ذهنی آرام به بازی آمده بودیم و بهترینمان را برای تیم کشورمان انجام دادیم. در واقع همه بازیکنان ایران به این شکل عمل کردند. ما فشار زیادی گذاشتیم و تلاش کردیم به بهترین شکل مقابل ژاپن بازی کنیم.

در کل سالی که گذشت برای محبی سال خوبی بود. او توانست در دیدار با کراسنودار دو بار برای تیمش گلزنی کند. او در دیدار با کراسنودار صدرنشین لیگ روسیه توانست دو بار گلزنی کند و سال خوبش را با زدن این دو گل به خوبی به پایان ببرد.

محبی اکنون در ۲۱ بازی توانسته است پنج گل برای تیم ملی ایران به ثمر برساند و باید امیدوار به درخشش او برای سال جدید نیز بود.

دیگر خبرها

  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • پیشنهاد 715 میلیاردی الهلال به ستاره سابق اینتر
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان