Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@10:22:31 GMT

10 حدیث اخلاقی از امام مهربانی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۷۹۱

10 حدیث اخلاقی از امام رضا علیه السلام را در قالب اینفوگرافی مشاهده می کنید.

 به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ علی بن موسی الرضا علیه السلام: بعد از انجام واجبات، کاری بهتر از ایجاد خوشحالی برای مومن، نزد خداوند بزرگ نیست.
اینفوگرافی 10 حدیث اخلاقی از علی بن موسی الرضا علیه السلام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود

 به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، شاه شرقی، مدیر مرکز تربیت مدیران حکمرانی بنیاد قرآن با بیان این که این مرکز با هدف آموزش و تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی با رویکرد حکمرانی قرانی ایجاد شده است، اظهار داشت: در سال جدید سومین دوره آموزشی نظام مهندسی تربیت مدیران حکمران قرآنی به همت این مرکز برگزار می شود.   وی افزود: دوره اول به نام شهید بهشتی در سال ۱۴۰۱ راه اندازی و یافته های پژوهشی در موضوع حکمرانی قرآنی در قالب دوره های ۲ ساعته و ۱۶ ساعته تدوین و برای مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها ارایه شد.   مدیر مرکز تربیت مدیران حکمرانی بنیاد قرآن با بیان این که دوره دوم نیز به نام شهید چمران در سال ۱۴۰۲ تدوین و در سازمان‌ها برای مدیران و کارشناسان ارائه شد، ادامه داد: در سال گذشته همچنین دوره‌های متعددی برای سازمان‌های معظم کشور با رویکرد اداری و بازرگانی تدوین و ارائه گردید.   وی بیان داشت: در سال جاری و در ادامه تدوین دوره های آموزشی، دوره امام موسی صدر با حضور کارشناسان و مدیران بنیاد قرآن و جمعی از قرآن پژوهان همزمان با نشست علمی «نقش محور مقاومت در حکمرانی قرآنی» راه اندازی شد.   شاه شرقی خاطرنشان کرد: ویژگی این دوره در این است که علاوه بر آموزش مواد قبلی از قبیل پیش نیاز ها؛ مبانی حکمرانی قرآنی و اصول حکمرانی قرآنی، محتوای جدید نیز به آنها اضافه شده که این محتوای جدید شامل بررسی تاریخ معاصر حکمرانی قرآنی در غرب آسیا است و در این بخش بیشتر به نحوه شکل گیری حکمرانی محلی در لبنان با راهبری امام موسی صدر و نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و حکمرانی منطقه ای ـ محور مقاومت ـ با حکمرانی امام خامنه ای و ظرفیت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی و امنیتی این منطقه پرداخته می شود.   وی افزود: بدون شک گسترش فرهنگ و ادبیات مقاومت در منطقه ضمن این که بیانگر بسترسازی تحولی عظیم در تمدن سازی اسلامی خواهد بود، هر گام پیشرفت در این امر ما را به جامعه و حکمرانی قرآنی ناب مهدوی نزدیک‌تر خواهد کرد.   لازم به ذکر است: دوره های آموزشی بنیاد قرآن متنوع است و از ۲ ساعت تا ۲۴۰ ساعت را در بر می‌گیرد و بنیاد قرآن می‌تواند بر اساس اعلام نیاز سازمان ها و متقاضیان نسبت به تنظیم دوره با ساعت و رویکرد های مختلف اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • پاسخی بر یک کلیپ زرد و تأسف‌ برانگیز
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر