Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر دیلم گفت: یک محموله کمک های اهدایی این شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور توسط این جمعیت ارسال شد.

سیف اله غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پتو، کنسرو موادغذایی، آب معدنی، پوشاک و وسایل بهداشتی از عمده اقلام و کالاهای جمع آوری شده بود که اهالی روستای شیرونک از توابع بخش امام حسن این شهرستان به جمعیت هلال احمر تحویل و پس از بارگیری به کرمانشاه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: یک محموله اهدایی مردمی این شهرستان نیز جمعه گذشته به کرمانشاه ارسال شده بود و مراحل ارسال دومین محموله نیز دردست اقدام است.
وی گفت: این جمعیت 2 پایگاه در سطح شهر برای جمع آوری دریافت کمک های مردم نوعدوست این شهرستان درنظر گرفته است.
رئیس جمعیت هلال احمر دیلم افزود: در روستاها نیز با تعامل بسیار خوب بخشداری، دهیاری ها مسئول جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم این مناطق هستند.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری

سرگرد نواب داورپناه فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آغاجاری حین گشت زنی در محور ورودی شهرستان امیدیه به یک دستگاه خودروی پراید وانت حامل بار مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۲۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا و ۹ هزار و ۵۴۰ عدد کاپوچینو قاچاق کشف شد.

سرگرد داورپناه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال برآورده کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس