Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان و پرسنل این اداره‌کل از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان و پرسنل این اداره‌کل شب گذشته از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد سالارزهی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای در اطلاع‌رسانی به مردم، اظهار داشت: اساس کار حرفه‌ای روابط عمومی بر پایه صداقت است و رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید در جریان انعکاس اخبار به مردم اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل بیش از پیش روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان، بیان کرد: رسانه‌ها باید بازتاب دهنده واقعیات جامعه باشند؛ مجیزگویی و انتشار اخبار نادرست از اصول اخلاقی و حرفه‌ای رسانه و روابط عمومی به دور است.

سالارزهی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که امروز در مسیر توسعه قرار گرفته و زمینه برای فعالیت رسانه‌ها و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و زیبایی‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان فراهم است؛ با توجه به نیاز استان برای جلب نگاه‌ها، نقش رسانه‌ها در این رابطه کارگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از روابط عمومی‌ها نیز انتظار است همگام با رسانه‌ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت‌ها و داشته‌های فراوان استان، در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.

وی ادامه داد: حرکت جمعی رسانه‌ها و دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی سبب تغییر نگاه‌ها به استان سیستان و بلوچستان شده به نحوی که امروز این استان رتبه دوم جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

آرشام هنرکار، مدیر خبرگزاری تسنیم در استان سیستان و بلوچستان نیز در جریان این دیدار آمادگی این مجموعه را برای همکاری بیش از پیش با روابط عمومی‌های ادارات سطح استان اعلام کرد.

وی ریزبینی، نکته سنجی و دقت را از جمله مهمترین شاخصه‌های یک رسانه برشمرد و گفت: فعالیت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان را همواره رصد می‌کنیم و در تلاش هستیم اخبار درست را به مردم منعکس دهیم.

هنرکار خاطرنشان کرد: صداقت و رعایت انصاف در انعکاس اخبار همواره سرلوحه کار خبرگزاری تسنیم در استان سیستان و بلوچستان است و خوشبختانه با توجه به این رویکرد تعامل خوبی میان این خبرگزاری و روابط عمومی‌های ادارات استان برقرار است.

انتهای پیام/

R7843/P1377/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیرو‌های راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان