Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@00:27:38 GMT

تعداد چادرهای توزیع شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۸۴۳

تعداد چادرهای توزیع شده در کرمانشاه

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اقلام امدادی توزیع شده در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون در زمینه چادر امدادی به تعداد 75 هزار و 926 چادر، 237 هزار تخته پتو، 582 هزار قوطی کنسروجات، 35 تن برنج و 670 هزار بطری آب توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین به توزیع 16 هزار و 169 شعله والور، 54 هزار تخته موکت، 31 هزار و 405 ست ظروف، 97 هزار کیلوگرم پوشش نایلون نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه 58 هزار گالن آب، 25 هزار کیلوگرم خرما و 139 هزار قرص نان نیز بین زلزله زدگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی به عملکرد مرکز امدادهوایی در زمین لرزه کرمانشاه نیز گریزی زد و گفت:  تا مورخ 27 آبان؛ 10 بالگرد به مدت 6 روز بالغ بر 229 ساعت پرواز داشتند که 195 مصدوم را به مراکر درمانی انتقال دادند، همچنین 540 نیروی امدادی را نیز جا به جا کرده و در نهایت 127 هزار و 500 کیلوگرم بار را نیز حمل کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین خبازی‌های استان کرمانشاه
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی استان کرمانشاه