Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:39:01 GMT

توصیه های لاریجانی در مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۱۸۷۱

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف همدردی با مردم زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرده‌ایم تا خدماتی که دولت و ارگان‌های مختلف به مردم زلزله زده داده‌اند را بررسی کنیم. ناطقان: علی لاریجانی که به امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان ماه) به استان کرمانشاه سفر کرده است، در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف سفر ما این است که اولا با توجه به این حادثه بسیار دردناک و سختی که در منطقه رخ داده از نزدیک با مردم همدردی کنیم و خدماتی که دولت و ارگان های مختلف داده اند را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی از وزرا نیز تشریف آورده‌اند تا تصمیماتی را که در دولت گرفته‌اند و اینجا نیاز است مجددا بررسی شود.
لاریجانی متذکر شد: خوشبختانه هم بنیاد مسکن برای اسکان دائمی مردم زلزله زده فعال شده است و مصوباتی نیز در دولت برای مسکن شهری و مسکن روستایی تصویب شده و منابعی که باید بلاعوض پرداخت شود و وام های ارزان قیمتی که باید داده شود، مشخص شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات اولیه در سطح روستا و شهر باید داده شود و از نزدیک نیز شرایط را می بینیم و اگر نیاز باشد مجلس هم در مصوبات خود حمایت های بیشتری را خواهد داشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: علی لاریجانی ، زلزله کرمانشاه ، بنیاد مسکن

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟