Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مهدی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره حادثه پیش آمده در یکی از دبیرستان‌های دخترانه این استان اظهار کرد: ساعت یک ظهر امروز، 17 دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان دخترانه شاهد اسوه در شهرستان مبارکه مشغول آزمایش درس شیمی بودند.

وی افزود: در حین آزمایش، شیشه محتوی مواد آزمایشی ترکیده و این مسئله منجر به آن می‌شود که از مجموع 17 دانش‌آموز، 2 نفر دچار جراحت و خراش‌های سطحی شده و به بیمارستان منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم اکنون این دانش‌آموزان مداوا و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 پیش از این سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 20 نفر در جریان این حادثه و انتقال مصدومان به وسیله 6 دستگاه آمبولانس به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه و حال مساعد مصدومان خبر داده بود.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان