Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - فرمانده بسیج مقاومت بیجار گفت: در پنجمین روز از حماسه مردم در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، از سوی بسیج مقاومت ناحیه بیجار، بیش از 110 تُن لوازم و مواد غذایی و بهداشتی جمع آوری و به استان کرمانشاه ارسال شد.

حسن عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردمی که در روز جمعه و صبح شنبه جمع آوری شده است، شامل مواد غذایی، بهداشتی، پتو، نایلون، پوشاک، اقلام گرمایشی و مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم زلزله زده است که به استان کرمانشاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در چند روز گذشته نیز حدود 50 تُن کمک های مردمی ارسال شده بود و این پنجمین محموله کمک های مردمی است که توسط پایگاه های بسیج محلات و از سوی خانوارها در اختیار بسیج قرار گرفته است.
او همت و حرکت خودجوش و اعتماد به پایگاه های بسیج توسط مردم را ستودنی دانست و این حس هم نوع دوستی و کمک به هموطنان را ناشی از اراده انقلابی و وجود عواطف بلند انسانی برگرفته از اسلام عزیز خواند و تاکید کرد: همین روحیه و همراهی مردم باعث شده است انقلاب و نظام اسلامی از صحنه ها و گردنه های سخت با موفقیت عبور کند.
شهرستان بیجار با جمعیت 9 هزار نفر در شرق استان کردستان، شامل پنج شهر و حدود 180روستا است. مردم این شهرستان از ابتدای وقوع زلزله در استان کرمانشاه تا کنون بیش از 10 کاروان اقلام مختلف و مورد نیاز مردم زلزله زده و حدود 50 امداد گر مردمی داوطلب به استان کرمانشاه اعزام کرده اند.
تعداد زیادی چادر و مکان های مردمی فعال در شهرها و روستاها همچنان به جمع آوری کمک های مردمی می پردازند.
7350/6108
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تأمین کالاهای موردنیاز هیئت‌های مذهبی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: هیچ‌ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، جبرئیل برادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین مایحتاج هیئات مذهبی اظهار داشت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

 وی ادامه داد: تاکنون 150 تن گوشت مرغ، 300 تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

برادری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌ 8 شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

وی افزود: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است