Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عسگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک های مردمی که در روز جمعه و صبح شنبه جمع آوری شده است، شامل مواد غذایی، بهداشتی، پتو، نایلون، پوشاک، اقلام گرمایشی و مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم زلزله زده است که به استان کرمانشاه ارسال شد.
وی اظهار کرد: در چند روز گذشته نیز حدود 50 تُن کمک های مردمی ارسال شده بود و این پنجمین محموله کمک های مردمی است که توسط پایگاه های بسیج محلات و از سوی خانوارها در اختیار بسیج قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همت و حرکت خودجوش و اعتماد به پایگاه های بسیج توسط مردم را ستودنی دانست و این حس هم نوع دوستی و کمک به هموطنان را ناشی از اراده انقلابی و وجود عواطف بلند انسانی برگرفته از اسلام عزیز خواند و تاکید کرد: همین روحیه و همراهی مردم باعث شده است انقلاب و نظام اسلامی از صحنه ها و گردنه های سخت با موفقیت عبور کند.
شهرستان بیجار با جمعیت 9 هزار نفر در شرق استان کردستان، شامل پنج شهر و حدود 180روستا است. مردم این شهرستان از ابتدای وقوع زلزله در استان کرمانشاه تا کنون بیش از 10 کاروان اقلام مختلف و مورد نیاز مردم زلزله زده و حدود 50 امداد گر مردمی داوطلب به استان کرمانشاه اعزام کرده اند.
تعداد زیادی چادر و مکان های مردمی فعال در شهرها و روستاها همچنان به جمع آوری کمک های مردمی می پردازند.
7350/6108
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،‌معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.
یوسف علوی با بیان اینکه همه زکات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوار‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده در استان گفت: تاکنون درفارس ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های استان (نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • ادامه تجمع‌های مردمی در خوزستان در حمایت از تحقق وعده صادق+فیلم
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود