Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:01:30 GMT

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۰۱۱

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در حاشیه مراسم استقبال از شهیدمدافع حرم، جواد محمدی گفت : در شب شهادت امامالرئوف حضرت رضا (ع) از یک مدافع حرم در فرودگاه رفسنجان استقبال به عمل آمد .

وی افزود:رزمندگان مدافع حرم کار بزرگی برای اسلام و مکتب و مذهب انجام دادند، اگر این رزمندگان مدافع حرم در عراق و سوریه که خط مقدم مقابله با تفکر تکفیری و داعشی بهعنوان دست پرورده های رژیم جعلی غاصب صهیونیسم و آل سعود نمیرفتند داعش در اکثریت کشورهای اسلامی منطقه آتشافروزی میکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این جوانان بودند که قیام کردند و حق بزرگی برگردن اسلام دارند به ویژه این که این شهدا با اهدای خون خود روح جدیدی در کالبد جامعه ایجاد میکنند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم روحیه و تفکر جهادی، انقلابی و ایثارگری را در جوانان و جامعه ما احیا میکنند و ما با تشییع شهدای مطهر مدافع حرم و استقبال از پیکر این شهیدان و همچنین برگزاری محافل و مجالس شهدا شاهد ایجاد روحیه خوبی در فرزندان جامعه هستیم.
مراسم تشییع این شهید امروز از حسینیه ثارالله رفسنجان به سمت میدان ابراهیم انجام و سپس با اقامه نماز ، وی به سمت گلزار شهدای عباسآباد ادامه می یابد.
این مدافع حرم 18ساله چندی قبل در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام/ح

تشییع وتدفین مدافع حرم در رفسنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید خواهند داشت.
بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.
این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت دو روز در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت به میزبانی خوزستان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی