Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@17:33:47 GMT

دیدار چندباره «فائزه» با بهاییان/عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۰۲۸

دیدار چندباره «فائزه» با بهاییان/عکس

فائزه دختر  مرحوم هاشمی رفسنجانی، باز هم بدون هیچ محدودیتی با یکی از محکومان امنیتی بهایی دیدار کرد. کانال بهاییان با انتشار تصویری اعلام کرد فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی یکی از مدیران جامعه بهایی دیدار کرده است.

فریبا کمال آبادی کیست؟!

فریبا کمال‌آبادی یکی از ۷ عضو شورای رهبری بهاییان در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این شورا که نام خود را یاران ایران نامیده‌اند و امورات بهاییان در ایران را در دست گرفته‌اند عبارتند از: فریبا کمال‌آبادی، جمال‌الدین خانجانی، عفیف نعیمی، سعید رضایی، بهروز توکلی، وحید تیزفهم و مهوش ثابت. بهروز توکلی ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ در مشهد دستگیر شد. ۲ ماه  پس از دستگیری توکلی و مشخص شدن ماهیت اصلی شورای رهبری بهائیت در ایران (یاران ایران) ۶ عضو دیگر این شورا نیز در تهران دستگیر و محاکمه شدند.  براساس اطلاعات منتشر شده، ارتباط این رهبران بهایی با سرویس‌های امنیتی خارج از ایران برای محاکم قضایی کشور کاملاً ثابت شده است. به‌گونه‌ای که ارتباطات گسترده این ۷ نفر با رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اتهامات این افراد بوده است.[۱]

دهن کجی چندباره فائزه به توصیه و نظر پدرش

این رفتار دختر هاشمی رفسنجانی در حالی است که در زمان حیات پدرش، وی دیدار خود با بهاییان را رسانه‌ای کرد و در واکنش به اظهار نظر هاشمی، از دیدار و رفتارش با بهاییان دفاع کرد و عملاً جواب پدر خود را به راحتی داد.

فشار اقشار مذهبی، مراجع عظام، سیاسیون، تحلیل گران و مشاوران به هاشمی رفسنجانی، باعث شد که رسانه‌های جریان اصلاحات با دستپاچگی نسبت به این ننگ، نقل قولی از هاشمی را منتشر کنند.این رسانه‌ها به نقل از هاشمی گفتند: در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفتگویی با هاشمی رفسنجانی نظر ایشان را در ابن زمینه پرسید؛ هاشمی رفسنجانی گفت: فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه با همین انحراف شناخته‌شده و ما همیشه از این فرقه تبری جسته و می‌جوییم.[۲]

بلافاصله بعد از انتشار واکنش پدر خانواده نسبت به اقدام مخالف دین دختر، فائزه هاشمی بر اساس برنامه‌ریزی قبلی بار دیگر وارد میدان شده و به‌نوعی جواب پدر را می‌دهد. فائزه در گفتگو با یورونیوز می‌گوید: موضع من نسبت به بهایی‌ها، موضع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این‌گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. این‌ها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است. نگاه من، نگاه حقوق بشری است.[۳]

فائزه هاشمی همچنین بعد از فوت پدر، باز هم به دیدار یکی از محکومین بهایی به نام "مهوش ثابت" رفت که به نوعی دهن کجی به شخصیت و سابقه پدرش بود.[۴]

به نظر می‌رسد وراث مرحوم هاشمی هیچ محدودیتی برای این فرزند خانواده قائل نمی‌شوند؛ به نوعی فائزه در رفتارهای ضد انقلابی خود، اختیار کامل دارد حال آنکه اگر میراثی هم از هاشمی رفسنجانی باقی مانده باشد، وظیفه فرزندان است که از آن مراقبت کنند؛ که با توجه به تکرار این رفتارها، ظاهرا بزرگان این خانواده چنین قصدی ندارند و بر باقیمانده میراث پدرشان این چنین چوب حراج زده‌اند و برای آن مرحوم باقیات الصالحات شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۴۰۲ تاکنون بیش از ۵ هزار بیمار سرپایی و بستری در این مرکز، پذیرش و درمان شدند که میانگین روزانه آن ۵۰۰ بیمار بوده است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: در همین بازه زمانی بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انجام شده است.

وی  گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی موردنیاز بیماران سرپایی و بستری، این مرکز درمانی در حوزه دارو و خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه کننده به کلینیک  نیز خدمات شایانی ارائه داده است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد: همه بخش‌های این مرکز درمانی همچنان آماده پذیرش و درمان به‌موقع بیماران است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: باوجود محدودیت در بحث تخت‌های بیمارستانی، اما خادمان مردم در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با  همه توان خدمت‌رسان زائران و مجاوران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروزی هستند و در این ایام اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تأخیری در  خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • دو پیروزی ارزشمند دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود
  • سمنان جزو پنج استان با کمترین تصادفات منجر به فوت در نوروز است
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟