Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر خروج علی‌اکبر طاهری از جمع هیات مدیره گرفته نشده و قرار است در جلسه با وزیر ورزش تکلیف مشخص شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، محمدرضا حاجی بیگی، درباره تاخیر در پرداخت مطالبات اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود پنجشنبه گذشته، این پول در اختیارمان قرار بگیرد اما برخی مشکلات اداری باعث شده است تا الان نتوانیم این پول را بین بازیکنان و کادر فنی پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فکر می کنم بتوانیم ظرف دو روز آینده، این پول را پرداخت کنیم تا بازیکنان با روحیه بیشتری به مصاف پدیده مشهد بروند. اگر بتوانیم این رقم را که توسط سامانه هواداری باشگاه تامین شده است پرداخت کنیم کمک زیادی به مسائل جاری باشگاه می کند.

وی درباره اینکه گفته می شود وزارت ورزش و جوانان به دنبال بازگشت اسپانسر پیشین این باشگاه است تصریح کرد: چنین صحبت هایی صحیح نیست. هنوز آقای طاهری از مرخصی خود بازنگشته تا به دیدار وزیر برود. برخی مسائل، پس از این جلسه مشخص می شود. اینکه درباره بازگشت اسپانسر قبلی باشگاه صحبت شده باشد تا آنها بازگردند درست نیست.

حاجی بیگی درباره کمرنگ شدن احتمال بازگشت طاهری به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز هم مصمم هستیم که در این برهه زمانی حساس از آقای طاهری به عنوان مدیرعامل نام ببریم. من فکر می کنم ظرف چند روز آینده، تکلیف این موضوع هم مشخص می شود.

وی تصریح کرد: اخبار مطمئنی دارم که آقای سلطانی فر هم هیچ جلسه ای در خصوص جانشین آقای طاهری نداشته اند و فعلا هم قرار نیست کسی را ببینند. این موضوعات تنها به نظر وزیر ورزش بستگی دارد و نباید به شایعات ایچنینی گوش کرد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج

سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده، به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: داروها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • یک روزنامه اسرائیلی:اسرائیل در جهان منزوی تر شده است
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد