Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه گفت: بر اساس وظیفه انسانی و مشارکت در تأمین مایحتاج اولیه حادثه دیدگان زلزله غرب کشور بر اساس فراخوانی با توجه به نقش هنرمندان و جایگاه تأثیرگذار و پایگاه اجتماعی هنرمندان در بین مردم به مدت ۲ روز هدایای مردمی و هنرمندان کردستانی جمع آوری و در قالب کاروانی متشکل از ۶ دستگاه نیسان به مناطق زلزله شده اعزام و در بین حادثه دیدگان توزیع گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کالاهای ارسالی افزود: ۶۰۰ تخته پتو، ۳۰ تخته چادر، ۱۵ تخته فرش، ۵ تخته موکت، ۵ تخته نایلون، لباس و پوشاک، مواد خوراکی و بهداشتی، وسایل گرمایشی  با ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در بین مردم زلزله شده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی توزیع شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با تقدیر و تشکر از مردم استان کردستان در مشارکت و کمک رسانی به حادثه دیدگان بیان کرد : آنچه در این چند روز شاهد آن بوده ایم نشان از نوع دوستی و احساس مسئولیت و وظیفه ای است که در سراسر کشور به وقوع پیوسته اما کمک مردم استان کردستان  در این خصوص بسیار ویژه بوده که باید برجسته شود .

مرادی بر اساس مشاهدات خود در مناطق زلزله زده تلاش مسئولین را در بخش کمک رسانی بسیار برجسته و خوب ارزیابی نمود و افزود: برخلاف آنچه که فضای مجازی منتشرمی گردد مسئولین هلال احمر، سپاه، ارتش، بسیج، کمیته امداد، بهداشت و درمان و سایر متولیان امر به صورت جد در حال خدمت رسانی می باشند و خدمات بسیار ارزنده ای در این مناطق  به صورت شبانه روزی در حال انجام است .

انتهای پیام/م

کمک یک میلیارد ریالی هنرمندان کردستانی به مناطق زلزله زده

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم

کردستان امسال هم میزبان مهمانانی از خارج و داخل کشور شده که برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منطقه، این استان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، از اواخر اسفندماه سال گذشته همزمان با فرارسیدن نوروز و ایام عید موج مسافرت‌های نوروزی در استان کردستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. روحیه مردمان این دیار همانند طبیعت منطقه لطیف و زیباست و کردها نماد کامل خصلت ایرانی یعنی مهمان‌نوازی هستند.

استان کردستان با وجود جاذبه‌های طبیعی، پتانسیل‌های گردشگری و اماکن تاریخی در بین مسافران از جایگاه خاصی برخوردار است و همین ظرفیت‌ها در کنار مهمان‌نوازی و خونگرمی مردمانش باعث شده که سالانه پذیرا و میزبان مهمانان و گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور باشد.

تمایل گردشگران خارجی و هموطنان ایرانی برای بازدید از آثار تاریخی و طبیعت بکر و زیبای کردستان در سال‌های اخیر افزایش یافته است. 

منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن خیرمقدم به مهمانان نوروزی اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا پایان هفتمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری 867 هزار و 382 نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی و فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کردستان بوده‌اند، افزود: در مجموع 41 هزار تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیر‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز و اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و مدارس برای اقامت مسافران نوروزی در سطح استان مهیا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کردستان گفت: برای اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای نوروزی و آدرس اماکن اقامتی و اسکان از 100 هزار نسخه اقلام تبلیغاتی متنوع اعم از توزیع نقشه، بروشور و کتابچه و تبلیغات محیطی در راهنمایی و معرفی سایت‌های تاریخی استفاده شده است.

در همین زمینه نوروز و حضور گردشگران نوروزی در مرکز استان کردستان موجب شده تا هم‌قدم با مسافران سری به آثار و بناهای تاریخی این خطه بزنیم و نظر مهمانان را درباره این آثار و علت سفرشان به این دیار جویا شویم که در ادامه به صورت ویدئویی می‌بینید..

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • گردشگران خارجی از مهمان‌نوازی کردستانی‌ها می‌گویند + فیلم
  • «زندگی با آیه‌ها» همراه ۶۵ هزار کردستانی/خوشامدگویی به رسم مسطورا
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • ۶۴ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان