Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سازمان بازرسی در جلسه‌ای که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک داشت در خصوص ممنوعیت حضور دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها در 3 پست تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست خود که روز شنبه هفته گذشته برگزار شد در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک به قطعیت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام کمیته ملی المپیک انتخابات روز 25 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص اصلاح اساسنامه و روند طی شده برای تصویب آن در خصوص نحوه برگزاری انتخابات و اساسنامه ملاک سوالاتی را مطرح کرد که در پاسخ اعلام شد برگزاری انتخابات با آخرین اساسنامه بلامانع است.

موضوع مهم دیگر ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها و دوشغله‌ها در 3 پست هیات رئیسه کمیته ملی المپیک است. کیومرث هاشمی جلسه‌ای را با نماینده سازمان بازرسی برگزار کرده که در این نشست تاکید شد حضور بازنشسته‌ها و دو شغله‌ها در پست‌های ریاست، دبیر کلی و خزانه‌داری ممنوع است.

بنابراین روسای فدراسیون در صورتی که قصد دارند برای خزانه‌داری نامزد شوند باید از پست ریاست فدراسیون استعفا دهند. در دوره قبلی انتخابات، محمدعلی شجاعی به مدت 2 سال به صورت دو شغله خزانه‌دار کمیته ملی المپیک بود که بعد از المپیک ریو از سمت خود کنار رفت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس