Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسعد خضری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افتتاح خانه محروم در روستای 'گلاز'، افتتاح مسجد روستای 'پولیه'، افتتاح درمانگاه سپاه و افتتاح مسجد روستای 'ذمه' از جمله طرح های محرومیت زدایی و خدمت رسانی در هفته بسیج است.
معاون هماهنگی سپاه اشنویه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ده ها همایش و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار و چندین طرح خدماتی و عمرانی در اشنویه و همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عباس محمدی گفت: طرح های نیمه تمام و در دست اقدام شامل کانال کشی، دیوارکشی، ساخت دیوار ساحلی و آسفالت، پل سازی، تعمیر و بازسازی مدارس و غیره با هزینه بالغ بر 500 میلیون ریال در دست اقدام می باشد که در هفته بسیج به بهره برداری می رسد.
وی افزود: اعتبار طرح های هفته بسیج از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بوده و با نظارت و اجرای سپاه برای کمک به مردم و زدودن محرومیت از چهره منطقه اجرا می شود.
سرهنگ محمدی گفت: اعزام گروه پزشکی به روستاهای محروم و معاینه رایگان مردم، اعزام گروه جهادی 20 نفره دامپزشکی به روستاهای محروم، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، سرکشی به خانواده های شهیدان جانبازان و ایثارگران و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی و برگزاری مسابقات مختلف از دیگر برنامه های هفته بسیج در اشنویه است.
وی گفت: پنجم آذر همایش باشکوه مقاومت و تجمع بسیجیان در سالن حجاب اشنویه آخرین برنامه به مناسبت هفته بسیج در اشنویه خواهد بود.
به گزارش ایرنا هفته بسیج امسال با چهار موضوع محوری خدمات رسانی، محرومیت زدایی، فضای مجازی و موضوع دفاعی با محوریت گشت های بسیج محله محور برگزار می شود.
بسیج در پنجم آذر سال 1358 شمسی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شده و به همین مناسبت هفته منتهی به این روز به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/3093/3072**خبرنگار: سارا معروفی**تنظیم کننده: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد