Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@10:17:02 GMT

اعزام ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به مناطق زلزله‌زده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۲۲۹

اعزام ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به مناطق زلزله‌زده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین این اداره کل به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد رودباری اظهار داشت: این ماشین آلات شامل ۲۷ دستگاه کامیون و ۱۳ دستگاه تریلر است.

وی افزود: به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بسیج ماشین آلات سنگین راهداری به مناطق آسیب دیده اعزام و به کمک مصدومان و آسیب دیدگان از حادثه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رودباری در خبری دیگر همدان از ثبت پنج ‌میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: از آغاز این طرح از تاریخ هشتم تا بیست و دوم آبان ماه تعداد پنج میلیون و ۷۴۰ تردد از جاده‌های استان همدان انجام‌شده است.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و اجرای طرح ۱۶ درصد افزایش داشته است.

رودباری یادآور شد: در اجرای این طرح ۳۸۲ هزار تردد متوسط روزانه ثبت شده که با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: میزان تردد در محور همدان - کرمانشاه ۷۱۱ هزار و در محور همدان - تهران ۷۹۱ هزار تردد بوده است.

محمد رودباری ادامه داد: بیشترین میزان تردد در محور همدان – تهران بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

این مسئول به درصد تخلفات سه گانه شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به کل تردد ۱۶ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همچنین در خبری دیگر از جابجایی شش میلیون و ۵۳۰ هزارو ۲۸۷ تن کالا در هفت ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: سیمان، محمولات معدنی، محصولات کشاورزی و محمولات نفتی شامل نفت کوره، بنزین و گازوییل از جمله کالاهایی است که در این مدت جابجا شده است.

رودباری با اشاره به اینکه در این مدت میزان تناژ در استان همدان ۶ میلیون ۵۳۰ هزارو ۲۸۷ تن بوده است، یادآور شد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به تعداد بارنامه های صادر شده در استان همدان در مدت ۷ ماهه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان کالای جابه جا شده تحت صحابت ۴۳۹ هزار بارنامه حمل شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است، در همدان ۲ پایانه حمل و نقل باری و ۹۶ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا فعال است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، درپی اعلام هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های چشمگیر باران، از ظهر روز گذشته ۶ اردیبهشت ماه، ۱۰ اکیپ راهداری درقالب ۷۰ نفر عوامل اجرایی و ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سواری، در راه‌های استان مستقر شدند.

وی افزود: نظر به کارشناسی‌های سنوات گذشته و احصا نقاط آسیب پذیر، درمواقع بارش‌های سنگین باران، بیشترین ظرفیت عملیاتی راهداری، متمرکز بر این نقاط جاده‌ای می‌شود.

سید حسن خلیلی نیا با بیان اینکه حجم گسترده باران‌های فصلی، موجب سیلابی شدن محور دستجرد- تفرش شده بود که با تلاش بی وقفه عوامل اجرایی ضمن هدایت سیلاب‌ها به کانال‌های تعبیه شده، از هرنوع انسداد و اختلال ترافیکی جلوگیری شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قم درتوضیحی تکمیلی اظهار داشت: از آنجا که دربرخی مقاطع جاده‌ای احتمال رانش زمین وجود داشت، پس از هدایت سیلابها، نسبت به بارریزی و دپو مقادیر متنابهی بارو تثبیت بستر اقدام شد.

وی افزود: در ۴ مقطع از محور دستجرد- تفرش، شاهد انباشت سنگ و لای ناشی از سیلاب‌ها بودیم که نسبت به پاکسازی، ترمیم، تثبیت و پایدار سازی مقاطع آسیب دیده اقدام گردید.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان