Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که در حال آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی برلین است پنجمین اردوی آماده سازی خود را از امروز در اردبیل آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ملی پوشان هاکی داخل سالن پس از پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده، پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از ۲۸ آبان تا ۴ آذر در استان اردبیل برپا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیار صفایی(سرمربی)، ابوالفضل یوسفی و مسعود بهلولی (مربی) به عنوان اعضای کادر فنی بر عملکرد ۱۶ ورزشکار حاضر در اردو نظارت دارند.
در این مرحله از اردو ملی پوشان تمرینات تاکتیکی، ایستگاهی و تکمیل تمرینات بدنی را انجام خواهند داد. همچنین آنالیز و تحلیل بازی تیم های هم گروه در جام جهانی را در دستور کار خود دارند.
تیم ملی هاکی داخل سالن طی چند ماه گذشته چهار مرحله اردو در شهرهای مختلف برگزار کرده و اردوی اردبیل جهت هماهنگی ورزشکاران با شرایط آب و هوای محل مسابقات جام جهانی در این استان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا، پنجمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن از ۷ تا ۱۱ فوریه ۲۰۱۸ (۱۸ تا ۲۲ بهمن) به میزبانی شهر برلین آلمان برگزار می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از 4 اردیبهشت آغاز می‌شود. در این اردو 21 بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم «جون کنت ول» آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از 23 لغایت 27 اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از 1 لغایت 5 خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز است و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر