Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مهاجم تیم‌ملی در لیگ بلژیک خوش می‌درخشد.


کاوه رضایی همچنان جزو بهترین مهاجم های لیگ بلژیک است.

 

او در آخرین بازی تیمش هم توانست دو گل دیگر به ثمر برساند. درخشش این بازیکن باعث شده تا خیلی از رسانه های این کشور و حتی پرتیراژترین روزنامه اروپا یعنی اکیپ فرانسه هم از کاوه تعریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شایعاتی هم پس از درخشش این بازیکن از بلژیک به گوش می رسد.

 

شنیده می شود هدف اصلی باشگاه شارلوا از جذب کاوه، ترانسفر او و کسب یک در آمد خوب بوده است. حالا با درخشش کاوه این فرصت کم کم برای این باشگاه لژیکی مهیا می شود. آنها قصد دارند کاوه را بعد از جام جهانی به فروش برسانند و شنیده می شود از همین حالا یک باشگاه ایتالیایی شدیدا برای جذب این بازیکن دندان تیز کرده است. کاوه رضایی هم بی شک علاقمند است تا بعد از جام جهانی به لیگ معتبرتری برود.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند