Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش برف و باران از بعد از ظهر امروز/ یکشنبه/ در استان آغاز می شود و در طول هفته شاهد ابرناکی، بارش متناوب باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود.

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش یابی سامانه بارشی را نشان می دهد که در اثر نفوذ آن از روز چهارشنبه دمای هوای استان بین پنج تا هشت درجه کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی وزش باد نیز دور از انتظار نبوده و این سامانه در روز دوشنبه تقویت می شود.
صابری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته شهرستان تکاب با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر خنک ترین و شهرستان پیرانشهر و شاهیندژ با دمای 17 درجه بالای صفر گرم ترین شهرهای استان بودند.
وی با بیان اینکه ارومیه نیز از روز یکشنبه عصر بارانی خواهد بود، اضافه کرد: شهرستان ارومیه نیز با دمای 2 تا 16 درجه سانتیگراد بالای صفر روز گذشته هوای پایداری داشت.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی داشته و نیاز اساسی به باران دارد.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان