Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی با استقلال بازی مهم و سرنوشت سازی برای هر دو تیم است، اما با توجه به مشکلاتی که داریم به فکر نتیجه گیری و برد در این بازی هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ثابتی در خصوص شرایط سیاه‌جامگان برای بازی حساس این تیم برابر استقلال اظهار داشت:

با توجه به کنار گذاشتن چند بازیکن و مصدومیت یکی، دو نفر با کمبود بازیکن مواجه هستیم ولی چاره‌ای نداریم و با نفرات جوان و موجودمان تلاش می‌کنیم نیم‌فصل را به پایان رسانده و نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

بازی با استقلال بازی مهم و سرنوشت سازی برای هر دو تیم است، اما با توجه به مشکلاتی که داریم به فکر نتیجه گیری و برد در این بازی هستیم. ان‌شاالله با شناختی که مرزبان از تیم استقلال دارد به دنبال نتیجه‌گیری در این بازی هستیم.

مربی دروازه‌بان‌های سیاه‌جامگان درباره اینکه گفته می‌شود نیم فصل قرار است یک دروازه‌بان به این تیم اضافه شود و آیا در این زمینه صحبتی با مرزبان داشته، گفت:

محمد ناصری و کرمی در تیم هستند و هر دو شرایط خوبی دارند. اضافه شدن دروازه‌بان در نیم فصل بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و باید دید برنامه مرزبان و سایر اعضای کادرفنی چیست.

ثابتی ادامه داد:

من نظر خودم را می‌دهم و ما در نیم فصل هم احتیاج به بازیکن داریم. قطعا این اتفاقات رخ می‌دهد و برای خیلی از تیم‌ها نام دروازه‌بانان و سایر پست‌ها را مطرح می‌کنند. ما هم قرار است بازیکن جذب کنیم ولی هنوز بحث بازیکن خاصی را مطرح نکرده‌ایم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب