Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@18:43:04 GMT

کمک بسیجیان رودباری به زلزله زدگان کرمانشاه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۲۴۸۲

کمک بسیجیان رودباری به زلزله زدگان کرمانشاه+تصاویر

به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب انواع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از بسیجیان و مردم جمع آوری و به کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،زلزله‌ای که یکشنبه شب، ۲۱ آبان ماه غرب ایران و شرق عراق را لرزاند حدود ۵۰۰ کشته و بیش از ۷۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند حادثه زمین لرزه کرمانشاه بسیار تاسف برانگیز و سنگین بود اما مردم نوعدوست ایران مانند همیشه نگران هموطنانشان بودند و با دیدن تصاویر و با توجه به هوای سرد کرمانشاه، کمر همت را بستند و شروع به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کردند.

و در این چند روزه شاهد صحنه های زیبایی از وحدت و انسانیت در بین هموطنانمان بودیم آنها نشان دادند که در موقع بلایا همه با هم هستند و حضور نیروهای ارتشی، سپاهی، هلال احمر، کمیته امداد، پزشکان، اورژانس، اصناف و سایر گروهها در همان ساعات اولیه گسترده و مطلوب بود.

هر کسی به هر اندازه‌ای که در توان دارد به این مردم زلزله‌زده کمک می‌کند، پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه، مساجد، هلال احمر، کمیته امداد و آحاد مختلف مردم اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردم کردند.

جرجندی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با بیان اینکه مرحله نخست کمک‌های  نقدی و غیر نقدی این شهرستان به استان کرمانشاه ارسال شد،گفت: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب انواع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از بسیجیان و مردم جمع آوری شده و به کرمانشاه ارسال شد.

وی افزود: تکلیف ایمانی و انسانی هر کدام از ما ایفا می کند که در چنین موقعیت خطیری به یاری هموطنان زلزله زده خود بشتابیم و با ارسال مواد غذائی و اقلام مورد نیاز آنها را تنها نگذاریم.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار جنوب با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه حامی محرومان بوده است، گفت: نوعدوستی در میان مردم ایران همیشه زبانزد عام و خاص است.

جرجندی افزود: از ابتدای شروع درخواست کمک به زلزله زدگان غرب کشور بسیجیان و مردم این شهرستان با خلق حماسه‌ای دیگر زیباترین جلوه همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم این شهرستان همیشه در امور خیر پا به کار هستند، افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد تا برای بار دوم اعزام کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار جنوب انواع پتو، پوشاک،لوازم بهداشتی و لوازم گرمایشی و مواد غذایی بیشترین اجناس جمع آوری شده از طرف بسیجیان ومردم اعلام کرد.

بسیجیان و مردم  رودبار جنوب می گویند کرمانشاه تنها نیست و همه ما در اندازه توانمان تلاش می کنیم تا دوباره کرمانشاه ساخته شود .

گفتنی است،پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی به هم میهنان زلزله زده استان کرمانشاه به همت سپاه و هلال احمر در دو نقطه از شهرستان رودبار جنوب آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی شما همشهریان گرامی است.

آدرس این مکان، ابتدای خیابان پنج تن جنب شهرداری رودبارجنوب است که از ساعت ۱۴ تا ۲۴ هر روزه برپاست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مردم انقلابی شهر کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این هفته (۳۱ فروردین) در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم غاصب در غزه، راهپیمایی را برگزار خواهند کرد و فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه را سر خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هدف از برپایی این راهپیمایی را حمایت از عملیات «وعده صادق» و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و همچنین کشتار مردم بی دفاع غزه اعلام کرد و افزود: مردم ولایی کرمانشاه همزمان با هموطنانمان در دیگر استان‌ها با فریاد‌های «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» همبستگی و حمایت خود را از سپاه و مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی از عموم مردم استان کرمانشاه دعوت کرد در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضور داشته باشند.

عبدی با بیان اینکه این راهیپمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد، گفت: در دیگر شهرستان‌ها نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، در پی برگزاری این دست راهپیمایی‌ها و تداوم برگزاری آنها در سراسر جهان، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه